За първите 10 месеца на годината пазарът на бира е нараснал с 6.8% в обем
Изпълнителните директори на топ 3 на производителите на бира в страната отговарят на три въпроса
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Трите най-големи пивоварни в страната - "Каменица", "Загорка", "Карлсберг България", държат 90% от пазара на бира в стойност през 2015 г. по данни на "Регал 500 +". Изданието за втора поредна година класира най-големите производители на бързооборотни стоки в страната и ще излезе на пазара през декември.
За първите 10 месеца на годината пазарът на бира е нараснал с 6.8% в обем. По данни на Съюза на пивоварите общият пазар на бира през 2015 г. е бил 5.3 млн. хектолитра, което е с 2% повече от 2014 г. Това означава, че 2016 г. е втора поредна на нарастване след няколко години на свиващи се продажби на бира в страната.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Трите най-големи пивоварни в страната - "Каменица", "Загорка", "Карлсберг България", държат 90% от пазара на бира в стойност през 2015 г. по данни на "Регал 500 +". "
Изключително подвеждащо становище. Това са компании, които произвеждат бира. Това не са пивоварни. Тези 3 компании имат повече от 3 пивоварни (общо).
Иначе човек ще си каже, че са изяли хляба на другите заводи за бира. Донякъде е така, но в повечето случаи иде реч за изкупуване на конкурентните производствени бази и произвеждане на различни марки бира в тях. С изключение на завода на Каменица в Пловдив, не съм чул да затварят ПИВОВАРНИ след придобиване.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.