Volkswagen ще предлага електрически транспортни услуги

Частният градски транспорт по заявка ще тръгне първо в Хамбург и Берлин

Електрическите автомобили и услуги стават все по-голяма част от стратегията на Volkswagen
Електрическите автомобили и услуги стават все по-голяма част от стратегията на Volkswagen
Електрическите автомобили и услуги стават все по-голяма част от стратегията на Volkswagen    ©  Bobby Yip
Електрическите автомобили и услуги стават все по-голяма част от стратегията на Volkswagen    ©  Bobby Yip
"Клиентите имат нужда от промяна, както и самият автомобилен бизнес модел."

Томас Седран, стратег във Volkswagen Group

Германският автомобилен гигант Volkswagen обяви намеренията си през следващата година да започне да предоставя електрически транспортни услуги в няколко европейски града, пише Financial Times. Услугите ще бъдат под новия бранд MOIA, а целта на групата е да стане лидер в градските транспортни услуги. Брандът ще има бюджет от стотици милиони евро, като първите транспортни схеми ще бъдат предложени в Хамбург и Берлин, където ще бъде и базирана компанията. След това се очаква услугите да станат достъпни в други държави от Европа, а по-късно и в САЩ, Китай и останалия свят.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
8 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 5

    "В големите градски зони има огромна нова тенденция да не си собственик на автомобил, а да използваш споделени услуги за транспорт, както и транспорт на повикване"

    "MOIA ще навлезе само в градове, където има желание за работа и от страна на градските власти. "

    >>> София не я бройте. Тук говорим за 520 коли на 1000 жители и кметствто чака да станат жител:кола = 1:1, за да прогласи благата вест на тържествена пресконференция

    Нередност?
  • 2
    timtim avatar :-|
    Marin Pavlov
    • - 2

    Няма защо да се заблуждаваме, това е конкуренция на таксита и на UBER.
    UBER не са правили грешка, защото те не могат да си променят концепцията във всеки град, село иили паланка, в зависимост от местния дерибей.
    Но!
    Как се случиха нещата тук - имаше дълъг период през койте такситата не бяха регулирани. Колите бяха трошки, ползваха помпички, нямаха таксиметрови апарати и т.н.
    Тогава населението започна да се оплаква и бяха въведени регулации.
    Когато се появи UBER, те поискаха да извършват услугата, без да спазват тези регулации. Не става!

    Нередност?
  • 3
    tvr18355030 avatar :-|
    tvr18355030
    • - 1
    • + 1

    Ще предлагат те. Колкото предлагаха и екологични дизели. Скапани, лицемерни арийчета..

    Нередност?
  • 4
    emilm13 avatar :-P
    emilm13
    • + 2

    До коментар [#3] от "tvr18355030":

    Те и българите са арийци или ти си семит (т.е. не си българин)?! Важното е, че се усетиха, иначе скоро градския транспорт ще се внася от Китай!

    Нередност?
  • 5
    tucker_case avatar :-P
    tucker case
    • + 1

    фолцваген откри маршрутките... :)

    Нередност?
  • 6
    g.e.m. avatar :-?
    ГЕМ
    • + 1

    Електроколелото ми е екстра градски транспорт, препоръчвам го. А иначе няма лошо за електро споделен автомобилен транспорт, ама не и в София, тук не става, в тая кочинка се карат пушилници и то с предимство пред всеки друг вид транспорт...

    Нередност?
  • 7
    krasi_kara avatar :-|
    krasi_kara
    • + 2

    Оф, добре, че не съм "тенденциозен", че с тези нови тенденции за това и онова, нямаше да мога да им насмогна...

    Нередност?
  • 8
    nogica avatar :-P
    nogica
    • + 1

    достатъчно е да сложат мемблема на WV или Ауди,не дай се боже на порше или на бентли,ще убият всички селски гъзари :-)

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал