НКЖИ възложи поръчка за 63 млн. лв. на "Трейс груп холд"
21 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

НКЖИ възложи поръчка за 63 млн. лв. на "Трейс груп холд"

НКЖИ възложи поръчка за 63 млн. лв. на "Трейс груп холд"

Дейностите са свързани с рехабилитация на отсечка по жп линията Пловдив-Бургас

7941 прочитания

© Цветелина Белутова


Обединение между "Трейс груп холд", "Инфраструктурно строителство" и "РВП Илиенци" спечели поръчка за 63 млн. лв. на Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) за рехабилитация на жп участъка от Скутаре до Оризово, част от линията Пловдив – Бургас. По втората позиция за рехабилитация на жп участъка Стралджа – Церковски е бил избран консорциум СЕТ, в който влизат "Енергоремонт ходлинг" и регистрианата в Италия "Салчеф". Този кандидат е бил класиран на второ място след консорциум "ВЖП строй", в която участват "Водстрой 98", свързана с депутата от ДПС Делян Пеевски, и "София жп строй". Причината поръчката да не бъде възложена на тях е заради отказа им да сключат договор. Така вместо предложената от тях цена от 2.7 млн. лв. поръчката ще вземе обединението класирано на второ място, което е предложило 3.8 млн. лв. Oт НКЖИ казаха за "Капитал", че причината да не бъде сключен договор с обединението "ВЖП строй", е че от там не са предоставили необходимите документи в срок.

Кой какво предлага

В процедурата са участвали общо десет фирми, като осем от тях са кандидатствали само по първата позиция за рехабилитация на жп линията между Скутаре и Оризово, вероятно заради по-високата цена на поръчката. В крайна сметка ценови оферти по нея подават само четири фирми. Избраният консорциум печели освен с най-ниската предложена цена и с графика за най-малко прекъсване на движението на влаковете по въпросната отсечка по време на ремонта.

Рехабилитацията на отсечката Скутаре-Оризово, която е дълга 26 км, трябва да бъде завършена в срок от три години, а Стралджа – Церковски, която е около 1.5 км, за две години. Проектът е финансиран от първата фаза на оперативна програма "Транспорт", в който отпуснатите средства бяха основно за ремонт на жп линията между Пловдив и Бургас.


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK