Обединение между "Трейс груп холд", "Инфраструктурно строителство" и "РВП Илиенци" спечели поръчка за 63 млн. лв. на Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) за рехабилитация на жп участъка от Скутаре до Оризово, част от линията Пловдив – Бургас. По втората позиция за рехабилитация на жп участъка Стралджа – Церковски е бил избран консорциум СЕТ, в който влизат "Енергоремонт ходлинг" и регистрианата в Италия "Салчеф". Този кандидат е бил класиран на второ място след консорциум "ВЖП строй", в която участват "Водстрой 98", свързана с депутата от ДПС Делян Пеевски, и "София жп строй". Причината поръчката да не бъде възложена на тях е заради отказа им да сключат договор. Така вместо предложената от тях цена от 2.7 млн. лв. поръчката ще вземе обединението класирано на второ място, което е предложило 3.8 млн. лв. Oт НКЖИ казаха за "Капитал", че причината да не бъде сключен договор с обединението "ВЖП строй", е че от там не са предоставили необходимите документи в срок.
Кой какво предлага
В процедурата са участвали общо десет фирми, като осем от тях са кандидатствали само по първата позиция за рехабилитация на жп линията между Скутаре и Оризово, вероятно заради по-високата цена на поръчката. В крайна сметка ценови оферти по нея подават само четири фирми. Избраният консорциум печели освен с най-ниската предложена цена и с графика за най-малко прекъсване на движението на влаковете по въпросната отсечка по време на ремонта.
Рехабилитацията на отсечката Скутаре-Оризово, която е дълга 26 км, трябва да бъде завършена в срок от три години, а Стралджа – Церковски, която е около 1.5 км, за две години. Проектът е финансиран от първата фаза на оперативна програма "Транспорт", в който отпуснатите средства бяха основно за ремонт на жп линията между Пловдив и Бургас.
Обединение между "Трейс груп холд", "Инфраструктурно строителство" и "РВП Илиенци" спечели поръчка за 63 млн. лв. на Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) за рехабилитация на жп участъка от Скутаре до Оризово, част от линията Пловдив – Бургас. По втората позиция за рехабилитация на жп участъка Стралджа – Церковски е бил избран консорциум СЕТ, в който влизат "Енергоремонт ходлинг" и регистрианата в Италия "Салчеф". Този кандидат е бил класиран на второ място след консорциум "ВЖП строй", в която участват "Водстрой 98", свързана с депутата от ДПС Делян Пеевски, и "София жп строй". Причината поръчката да не бъде възложена на тях е заради отказа им да сключат договор. Така вместо предложената от тях цена от 2.7 млн. лв. поръчката ще вземе обединението класирано на второ място, което е предложило 3.8 млн. лв. Oт НКЖИ казаха за "Капитал", че причината да не бъде сключен договор с обединението "ВЖП строй", е че от там не са предоставили необходимите документи в срок.
0 коментара