Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Над 16% от българите са пазарували онлайн през 2016 г.

Преобладаващата обща стойност на покупките е до 200 лева, отчита проучване на НСИ

Делът на българите, пазарували онлайн за лични цели, е намалял до 16.6% през 2016 г. Най-активни при поръчването на стоки или услуги по интернет са младите хора на възраст между 16 и 34 години, отчита годишното изследване на Националния статистически институт (НСИ). Година по-рано пазаруващите в интернет са били 18.5%, а през тази година нивото им се връща на това от 2014 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    qvd50491823 avatar :-|
    Костадин Иванов
    • - 1
    • + 1

    Е, аз не съм. Освен видимите предимства, има и недостатъци. А дреха или обувка не бих си купил никога.

    Нередност?
Нов коментар