Над 16% от българите са пазарували онлайн през 2016 г.
Преобладаващата обща стойност на покупките е до 200 лева, отчита проучване на НСИ
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Делът на българите, пазарували онлайн за лични цели, е намалял до 16.6% през 2016 г. Най-активни при поръчването на стоки или услуги по интернет са младите хора на възраст между 16 и 34 години, отчита годишното изследване на Националния статистически институт (НСИ). Година по-рано пазаруващите в интернет са били 18.5%, а през тази година нивото им се връща на това от 2014 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Е, аз не съм. Освен видимите предимства, има и недостатъци. А дреха или обувка не бих си купил никога.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.