"Карлсберг България" е увеличила приходите си с 20% през 2016 г.

За втора поредна година пазарът на бира отбелязва ръст

През 2016 г. нетните приходи от продажби на "Карлсберг България" се увеличават с 20%. Това е най-големият ръст от присъствието на компанията на българския пазар от 2004 г. досега, съобщи изпълнителният директор Деян Беко. През миналата година общите приходи на компанията нараснаха с над 16% и достигнаха 109.3 млн. лв. Това означава, че оборотът за тази ще е над 130 млн. лв. Другите два големи производителя - "Загорка" и "Каменица" бяха отчели продажби за по около 140 млн. лв. през 2015 г.

От началото на годината до края на ноември "Карлсберг България" е най-бързо развиващото се дружество в бирения бранш в страната. Продадените количества са се увеличили с 26.6%, а пазарният дял е нараснал с 4.3% и достига 27% за 11-те месеца, съобщи Бранимир Братанов, маркетинг директор на компанията, като цитира данни на Nielsen A/S.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове