Uber спира тестовете на автономни коли в Сан Франциско

Компанията за споделени пътувания се срещна с проблеми в регулациите

Изпълнителният директор на Uber Травис Каланик може да потърси друг щат, в който да развива дейността си с автономни автомобили
Изпълнителният директор на Uber Травис Каланик може да потърси друг щат, в който да развива дейността си с автономни автомобили
Изпълнителният директор на Uber Травис Каланик може да потърси друг щат, в който да развива дейността си с автономни автомобили    ©  Adnan Abidi
Изпълнителният директор на Uber Травис Каланик може да потърси друг щат, в който да развива дейността си с автономни автомобили    ©  Adnan Abidi

Uber е премахнала автономните си коли от улиците на Сан Франциско, съобщава Reuters. Причината е, че програмата на компанията за споделено пътуване бе атакувана от страна на регулаторните органи само седмица след като започна. Отговорният орган за моторни превозни средства в града върна регистрацията на 16-те автономни автомобила на Uber през седмицата, защото не са били подложени на адекватни тестове и разрешителните им са били издадени неправилно.

През последната седмица агенцията искаше от Uber да спре програмата си и да се съобрази с регулаторните органи. Според регулатора Uber трябва да има специално разрешително, за да тества автономните си автомобили на публични пътища. От компанията пък смятат, че такива не са нужни, защото в колата постоянно има човек, който наблюдава какво се случва и който може да предотврати евентуални инциденти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    opz11314385 avatar :-|
    opz11314385
    • + 2

    Автора, защо тези съвсем се ометоха от България, когато беше въведена общинска такса за такситата. Ако някой смята, че са платформа за споделени пътувания, моля да ми обясни какво точно техните шофьори си споделят!? Може също от Капотал да анализират защо на тези бого-избраните им се позволява скатават данъци в Холандия, а за обикновената американска компания някакси не може. В Питсбърг автономните им коли имат шофьор и инженер на борда, а на баща ми Ладата се движи само с шофьор, е коя е по автономна. В Сан Франциско снимаха автономния Убър как минава на червено, официалното изявление на Убър беше ”човешка грешка” мисля и това би било интересно за анализиране. Разкажете историята на собственика на тази компания, да онзи същия паталогичен лъжец крадец на авторски права. За основния им инвеститор също, представител на злите демони, които ни дадоха финасовата криза след десетилетие на финансови регулации наложени от същите тези. И когато къщата им от карти се срути, наредиха на подопечните им политици сметката да се плати от обществото. Сега същите налагат манипулациите си в нов сектор. Весела Коледа Капитал ! Пожелавам ви повече задълбочени анализи и по малко безплатна попюляризация за гумени тарикати като по - горе описаните и техните покровители

    Нередност?
  • 2
    opz11314385 avatar :-|
    opz11314385

    Автора, защо тези съвсем се ометоха от България, когато беше въведена общинска такса за такситата. Ако някой смята, че са платформа за споделени пътувания, моля да ми обясни какво точно техните шофьори си споделят!? Може също от Капотал да анализират защо на тези бого-избраните им се позволява скатават данъци в Холандия, а за обикновената американска компания някакси не може. В Питсбърг автономните им коли имат шофьор и инженер на борда, а на баща ми Ладата се движи само с шофьор, е коя е по автономна. В Сан Франциско снимаха автономния Убър как минава на червено, официалното изявление на Убър беше ”човешка грешка” мисля и това би било интересно за анализиране. Разкажете историята на собственика на тази компания, да онзи същия паталогичен лъжец крадец на авторски права. За основния им инвеститор също, представител на злите демони, които ни дадоха финасовата криза след десетилетие на финансови регулации наложени от същите тези. И когато къщата им от карти се срути, наредиха на подопечните им политици сметката да се плати от обществото. Сега същите налагат манипулациите си в нов сектор. Весела Коледа Капитал ! Пожелавам ви повече задълбочени анализи и по малко безплатна попюляризация за гумени тарикати като по - горе описаните и техните покровители

    Нередност?
  • 3
    opz11314385 avatar :-|
    opz11314385

    Автора, защо тези съвсем се ометоха от България, когато беше въведена общинска такса за такситата. Ако някой смята, че са платформа за споделени пътувания, моля да ми обясни какво точно техните шофьори си споделят!? Може също от Капотал да анализират защо на тези бого-избраните им се позволява скатават данъци в Холандия, а за обикновената американска компания някакси не може. В Питсбърг автономните им коли имат шофьор и инженер на борда, а на баща ми Ладата се движи само с шофьор, е коя е по автономна. В Сан Франциско снимаха автономния Убър как минава на червено, официалното изявление на Убър беше ”човешка грешка” мисля и това би било интересно за анализиране. Разкажете историята на собственика на тази компания, да онзи същия паталогичен лъжец крадец на авторски права. За основния им инвеститор също, представител на злите демони, които ни дадоха финасовата криза след десетилетие на финансови регулации наложени от същите тези. И когато къщата им от карти се срути, наредиха на подопечните им политици сметката да се плати от обществото. Сега същите налагат манипулациите си в нов сектор. Весела Коледа Капитал ! Пожелавам ви повече задълбочени анализи и по малко безплатна попюляризация за гумени тарикати като по - горе описаните и техните покровители

    Нередност?
  • 4
    opz11314385 avatar :-|
    opz11314385

    Грешка в правописа Голдман и компания налагаха дерегулации на финансовите пазари и последва каквото последва

    Нередност?
Нов коментар