Десертите Roobar ще се произвеждат в нова фабрика
Проектът на "Смарт органик" и "Роо брандс" е за 3.3 млн. евро, основното финансиране е от ЕБВР


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Смарт органик" и "Роо брандс" получиха заем от 2 млн. евро от Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР). Сумата е част от плана на компаниите да изгради собствена фабрика за 3.3 млн. евро.
Новото предприятие е нужно, защото сега производството става в помещение под наем и защото бизнесът на компанията расте. Roobar-четата съществуват от 2012 г., а приходите на "Смарт органик" се удвояват през всяка година до 2015 г., когато са 16.7 млн. лв. Тази година собственикът и изпълнителен директор Яни Драгов очаква отново увеличение с около 40%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Виждам, че са влезли и в Кауфланд, присъстват и във Фантастико, в ЛИЛД са на ин-аути. Един съвет към собственика: направете максимално бързо частна марка с ЛИДЛ, не залагайте толкова на брандово позициониране там. Частната марка в ЛИДЛ БГ ще позволи на продуктът да бъде представен и на другите ЛИДЛ държави и евентуално листнат в тях, което като обеми драстично ще намали УПР.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.