Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

Десертите Roobar ще се произвеждат в нова фабрика

Проектът на "Смарт органик" и "Роо брандс" е за 3.3 млн. евро, основното финансиране е от ЕБВР

Приходите на "Смарт органик" са 16.7 млн. лв. през 2015 г., а тази година собственикът Яни Драгов очаква увеличение с около 40%.
Приходите на "Смарт органик" са 16.7 млн. лв. през 2015 г., а тази година собственикът Яни Драгов очаква увеличение с около 40%.
Приходите на "Смарт органик" са 16.7 млн. лв. през 2015 г., а тази година собственикът Яни Драгов очаква увеличение с около 40%.    ©  Цветелина Белутова
Приходите на "Смарт органик" са 16.7 млн. лв. през 2015 г., а тази година собственикът Яни Драгов очаква увеличение с около 40%.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"Смарт органик" и "Роо брандс" получиха заем от 2 млн. евро от Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР). Сумата е част от плана на компаниите да изгради собствена фабрика за 3.3 млн. евро.

Новото предприятие е нужно, защото сега производството става в помещение под наем и защото бизнесът на компанията расте. Roobar-четата съществуват от 2012 г., а приходите на "Смарт органик" се удвояват през всяка година до 2015 г., когато са 16.7 млн. лв. Тази година собственикът и изпълнителен директор Яни Драгов очаква отново увеличение с около 40%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    moro avatar :-|
    Moxito
    • - 2
    • + 5

    Виждам, че са влезли и в Кауфланд, присъстват и във Фантастико, в ЛИЛД са на ин-аути. Един съвет към собственика: направете максимално бързо частна марка с ЛИДЛ, не залагайте толкова на брандово позициониране там. Частната марка в ЛИДЛ БГ ще позволи на продуктът да бъде представен и на другите ЛИДЛ държави и евентуално листнат в тях, което като обеми драстично ще намали УПР.

    Нередност?
Нов коментар