Стартъпите за реклама се "задушават" от Facebook и Google
Инвестициите са достигнали най-ниското си ниво от пет години насам


Йоан Запрянов

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Инвестициите в стартиращи компании за реклама са достигнали най-ниското си ниво през последните пет години, съобщава Financial Times. Причината е само една: абсолютната доминация на Google и Facebook в сектора на онлайн рекламите и невъзможността на нито една настъпваща компания да се конкурира с гигантите. Общият брой на сделките за финансиране на технологични компании за реклама е намалял до 343 през 2016 г., спад със 17% спрямо 2015 г., когато техният брой е бил 414. Това показват данните на анализаторската компания CBInsights.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Ооо, да! Затова и са считани за едни от най-модерни и перспективни компании в момента с милиони инвестиции! Това откъде го преписахте бе, журналя?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.