Стартъпите за реклама се "задушават" от Facebook и Google
Инвестициите са достигнали най-ниското си ниво от пет години насам


Йоан Запрянов

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Инвестициите в стартиращи компании за реклама са достигнали най-ниското си ниво през последните пет години, съобщава Financial Times. Причината е само една: абсолютната доминация на Google и Facebook в сектора на онлайн рекламите и невъзможността на нито една настъпваща компания да се конкурира с гигантите. Общият брой на сделките за финансиране на технологични компании за реклама е намалял до 343 през 2016 г., спад със 17% спрямо 2015 г., когато техният брой е бил 414. Това показват данните на анализаторската компания CBInsights.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Ооо, да! Затова и са считани за едни от най-модерни и перспективни компании в момента с милиони инвестиции! Това откъде го преписахте бе, журналя?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход