Стартъпите за реклама се "задушават" от Facebook и Google

Инвестициите са достигнали най-ниското си ниво от пет години насам

Изпълнителният директор на Google Сундар Пичай е критикуван заради доминацията си в сектора
Изпълнителният директор на Google Сундар Пичай е критикуван заради доминацията си в сектора
Изпълнителният директор на Google Сундар Пичай е критикуван заради доминацията си в сектора    ©  Robert Galbraith
Изпълнителният директор на Google Сундар Пичай е критикуван заради доминацията си в сектора    ©  Robert Galbraith
Общият брой на сделките за финансиране на технологични компании за реклама е намалял до 343 през 2016 г., спад със 17% спрямо 2015 г., когато техният брой е бил 414.

Инвестициите в стартиращи компании за реклама са достигнали най-ниското си ниво през последните пет години, съобщава Financial Times. Причината е само една: абсолютната доминация на Google и Facebook в сектора на онлайн рекламите и невъзможността на нито една настъпваща компания да се конкурира с гигантите. Общият брой на сделките за финансиране на технологични компании за реклама е намалял до 343 през 2016 г., спад със 17% спрямо 2015 г., когато техният брой е бил 414. Това показват данните на анализаторската компания CBInsights.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vladislav_paunov avatar :-|
    Molotov

    Ооо, да! Затова и са считани за едни от най-модерни и перспективни компании в момента с милиони инвестиции! Това откъде го преписахте бе, журналя?

    Нередност?
Нов коментар