С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 яну 2017, 15:14, 14766 прочитания

"Оренда груп" инвестира в нова козметична лаборатория и продукти

Биокозметиката Wooden spoon се продава на 20 чужди пазара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Софийската микрофирма "Оренда груп", която произвежда биокозметика с марката Wooden spoon, инвестира 60 хил. лв. в нова лаборатория и оборудване плюс 50 хил. лв. в разработване на нова серия продукти. Резултатът е четири пъти по-голяма производствена площ, 20 пъти по-голяма производителност и навлизане в нова за компанията продуктова категория, съобщи за "Капитал" Силвия Павлова, управляващ съдружник заедно с Пламен Павлов и Яни Драгов.

Нова продуктова гама


От старта си през 2015 г. досега фирмата е разработила 20 биосертифицирани козметични продукта за грижа за лице и за коса. С новото разширение на производствените мощности Wooden spoon увеличава предложенията си с "Измивна козметика за коса". "Вече са на пазара 5 вида шампоани и още толкова вида балсами. До края на 2017 ще пуснем още 30 продукта в тази категория. Всички те са без изкуствени пенители и без изкуствени аромати. И тази серия е биосертифицирана - всичко, което влагаме, е натурално, използваме само естествени етерични масла и билкови екстракти", коментира Силвия Павлова.

По думите й марката Wooden spoon (от англ. - дървена лъжица) отговаря напълно на духа на продуктите на компанията. Защото философията за направата им е събрана в японската поговорка "Ако не можеш да изядеш козметичния крем, не го слагай на кожата си", обобщава Павлова.

Зад граница



Дружеството продава 70% от произведеното на 20 задгранични пазара, включително САЩ и Япония. През миналата година пробили в Канада, Англия, Италия, Словения, Словакия, Унгария. Част от партньорите си намерили на задгранични изложения, а други сами потърсили контакт чрез фирмения сайт, обясни Павлова.

По думите й засега най-проданите продукти са серумът против косопад и маслото за тяло с какао. "Различните пазари имат специфики. Например серумът против стареене на кожата съдържа билката безсмъртниче. Миризмата на трева се харесва в Англия и Италия, но в скандинавските държави предпочитат по-сладникави аромати. В България ароматът на роза не е сред най-предпочитаните, но в Япония колкото по-силно мирише на роза един продукт, толкова по-скъп е той", обяснява Павлова.

Новост за фирмата е, че от декември 2016 произвежда продукти за собствените марки (private labels) на шведска компания. "Започнахме с два продукта. В началото на тази година партньорите ни дойдоха на място, за да се запознаят с условията на производство, и решиха да увеличат поръчките си. През 2017 ще работим за поне 10 техни марки", уточни Силвия Павлова.

Новото за 2017

През 2017 г. предстои удвояване на складовата база и разширяване на продуктовата гама на дружеството. "Планираме да пуснем сапуни, които ще се правят по стара технология и ще съхнат четири седмици, затова имаме нужда от по-голяма складова площ", уточни Силвия Павлова.

През 2015 г. новорегистрираното дружество има трима наети освен съдружниците и 88 хил. лв. оборот. През 2016 заетите се увеличават с още двама, а продажбите достигат 170 хил. лв. Съдружниците възнамеряват да запазят този тренд и през 2017.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ваканционните имоти се завръщат на картата с добри инвестиции Ваканционните имоти се завръщат на картата с добри инвестиции

Гарантирана доходност, атрактивни цени и възможността за семейна ваканция в домашен уют са сред основните фактори, които движат пазара

14 дек 2019, 708 прочитания

Халите 2020: Ресторанти, барове и фермерски храни 2 Халите 2020: Ресторанти, барове и фермерски храни

Motto и Spaghetti Kitchen, Manzo, Forno Cipollini, La Bottega, Mediterraneo, 33 Гастронавти, By The Way, Memento и др. са сред обектите, с които собствениците на сегашния пазар преговарят

13 дек 2019, 2034 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Даскал" получава подкрепа от акселератора на Facebook FbStart

Платформата вече има и американски сайт, предстоят немска и австрийска версия

Още от Капитал
Бъдещето на Google

Alphabet отваря нова страница след напускането на Сергей Брин и Лари Пейдж

Новите владетели на "Булсатком"

Водещият тв доставчик има нова акционерна структура, в която присъства един от големите инвестиционни фондове - BlackRock

"Светкавична война" увеличи отново парите за партиите

Увеличението на държавната субсидия ще разхлаби финансовата примка за опозицията

В къщата на тайните търгове

In-house възлагането на обществени поръчки у нас се използва по странен начин на ръба на закона и за внушителната сума от над 3 млрд. лв.

Кино: "Славни времена"

Романс по френски с пътуване в човешкото време

Пича с фотоапарата

Фотографският проект на актьора Джеф Бриджис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10