Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

БДЖ ще ремонтира влаковете Siemens в спорна поръчка за 137 млн. лв.

Единственият български производител на локомотиви, който е готов да извърши задачата в пъти по-евтино, е елиминиран от състезанието

В края на управлението министър Московски и директорът на БДЖ Владимир Владимиров организират най-голямата поръчка за ремонт
В края на управлението министър Московски и директорът на БДЖ Владимир Владимиров организират най-голямата поръчка за ремонт
В края на управлението министър Московски и директорът на БДЖ Владимир Владимиров организират най-голямата поръчка за ремонт    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
В края на управлението министър Московски и директорът на БДЖ Владимир Владимиров организират най-голямата поръчка за ремонт    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
"Експрес сервиз" е подала документи за нужния й сертификат преди една година, но все още не получава финален отговор от държавната администрация.

Прикачен файл


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    xqv31309910 avatar :-?
    Just Бахур
    • - 5
    • + 2

    СИМЕНС са огромна индустрия. В някои сфери са институция и стандарт. Покриват голям спектър от услуги. Продуктите им винаги са качествени и технически издържани. Имам опит само с мобилните им телефони от преди 10 години и от доста време с техните PLC и HMI. Като последните изброени са на практика нечупими. Един OP17 например има ресурс, даден от производителя 20 000 работни часа на подсветката, без проблем изкаршат поне 25 000 ч.
    Така че много ми е любопитно как стои въпросът с техните локомотиви...

    Нередност?
  • 2
    ebr1418155435384934 avatar :-|
    Dimitar Trifonov
    • - 2
    • + 16

    Малко ли им дойдоьа кражбите на Московски и Владимиров за толкова години,че за последно и още глупости ще правят?Оборудваното депо Варна има нужда само от работници за дизеловите мотриси/в момента работят само 6/шес/човека.Специалисти все ощеима,не са гиизгонили.Цялото оборудване е по изискванията на Сименс.Това,че на някому е по лесно да ликвидира и се оправдава е ясно.Защо обаче му се връзват.Явно кокала ще се дели.Друго обяснение нямам.За съжале ние на крадците в РБ вече им казва клиентелисти,за да не разбират обикновените човеци,а само умните и красивите!!!!!!!!

    Нередност?
  • 4
    herbaltea avatar :-|
    herbaltea
    • - 1
    • + 14

    Нали Слънцето от Банкя беше спрял всички поръчки? Или е било за малко само.

    Нередност?
  • 5
    ivankristov avatar :-|
    ivankristov
    • - 1
    • + 8

    изпълнителния директор на бдж владимиров бивш комсомолски секретар на жан виденов с образование на дружинна ръководителка заедно със синчето на плевенски комунистически функционер и бивш служител на мултигруп по недоразумение министър на транспорта от 2009г. целенасочено водят бдж към фалит

    Нередност?
  • 6
    ramafutu avatar :-|
    futurama
    • + 4

    До коментар [#4] от " herbaltea ": Не, беше само за телевизията. Слушай какво ти говорят от телевизора, а не гледай какво правят.

    Нередност?
  • Нико
    • - 1
    • + 4

    НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ !!!

    Нередност?
  • 9
    achtung avatar :-|
    Фат Ким
    • + 4

    До коментар [#1] от "xqv31309910":

    Принципно Сименс са име в железопътния транспорт и продуктите им се славят с добро качество. Въпреки, че последните 20 години имат една-две издънки като дизеловия локомотив за Норвегия от края на 90-те, който си беше пълен провал и скандала с Метрото в Будапеща. На фона на недоразумението Ансалдо Бреда( трамваите в Гьотеборг, датските и холандските железници....) са направо бетон. Колкото до нашите Дезирота, дизеловото е доста зле пригодено за нашите условия, електричките са по-добре, но липсата на адекватна подръжка от БДЖ.....

    Нередност?
Нов коментар