С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 яну 2017, 12:58, 3783 прочитания

Netflix с впечатляващи резултати за последното тримесечие

Услугата е добавила седем милиона нови абонаменти за тримесечие

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Netflix, която предлага интернет стрийминг услуги, е добавила общо 7 милиона нови потребители през четвъртото тримесечие, съобщава TechCrunch. Тези резултати са далеч над очакваните от страна на инвеститорите, които имаха нагласи за 5 млн. нови потребители. Над пет от седемте милиона нови потребители са извън САЩ, което е важно за Netflix. Компанията търси начин да разшири бизнеса си извън страната, където растежът се забавя осезаемо. Приходите също са се повишили до 2.47 млрд. долара спрямо 1.67 млрд. през миналата година, но важният показател за Netflix все още са новите абонаменти, защото те показват потенциала за бъдещия растеж на компанията.

Извън границата


Netflix продължава да инвестира най-сериозно в съдържанието, насочено предимно към САЩ, но това може да се промени след силния растеж на потребители зад граница. Проблемът е, че зрителите извън САЩ имат различни навици. За момента от компанията са доволни как се развива разширението извън страната. За пример от Netflix дават новия си сериал "3%", който е насочен към Латинска Америка и е дебютирал като един от най-гледаните нови сериали в Бразилия и се представя добре в цяла Латинска Америка. "Не само че "3%" е голям успех в Латинска Америка, но и милиони потребители от САЩ гледат шоуто с английски субтитри. Това прави "3%" първото шоу на португалски език, което успешно да излезе извън границите на Португалия и Латинска Америка", казват още в обръщението си от Netflix.

За да може да се развива добре извън САЩ, Netflix ще трябва да си набави и голям каталог от доказано популярни предавания, които не са продуцирани от компанията. Същият е моделът и в Северна Америка. От Netflix коментираха, че ще се насочат към японски анимета и турски сериали, защото те успешно се налагат в голям брой страни. Оригиналните предавания на Netflix все още са основната причина потребителите да се абонират за услугата, но те са ограничен брой, макар и разрастващ се бързо.

Високи очаквания - по-високи реалности



Целите на Netflix за четвъртото тримесечие по начало бяха високи. Според инвеститорите Netflix трябваше да добави общо 6 милиона нови потребители за периода, две трети от които да са извън САЩ. Още по-високите резултати доведоха до скок от 8% в цената на акциите на Netflix, а сред инвеститорите вече цари оптимизъм. Досега той беше в повечето случаи краткосрочен заради проблемите на услугата в разширението извън САЩ - проблем, който, изглежда, ще остане в миналото.

В началото на декември Netflix се превърна в най-доходоносното приложение в каталога на
App Store на Apple. Въпреки че може да има промени в стратегията на разширение на Netflix, засега тя ще заложи на доказано успешния модел със създаването на собствени шоута, които в повечето случаи печелят награди и докарват нова популярност на услугата.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Идеал стандарт – Видима" приключи инвестиция за над 62 млн. лв. "Идеал стандарт – Видима" приключи инвестиция за над 62 млн. лв.

Последният голям проект от тригодишната програма е модернизация на завода за санитарна арматура за 22 млн. лв.

20 ное 2019, 504 прочитания

EasyJet ще стане първата въглеродно неутрална авиокомпания 1 EasyJet ще стане първата въглеродно неутрална авиокомпания

Нискотарифният превозвач ще си партнира с Airbus за разработването на хибриден самолет

20 ное 2019, 883 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Toshiba на ръба на катастрофа заради ядрения си бизнес

За последния месец акциите на японската компания са спаднали с над 50%

Още от Капитал
Трудни времена за SoftBank

След фиаското с WeWork империята на Масайоши Сон има нужда от промяна

След Гешев 2.0, Цацаров 2.0 - радостта е двойна

Властта лъже Европа и гражданите, че ще въведе контрол над всесилния главен прокурор. Прави обратното

Новата дългова криза на здравната каса

Институцията плаща със здравни вноски наказателни лихви и адвокатски хонорари

Европа и светът според Макрон

Френският президент е прав за проблемите на ЕС. Но не успява да намери партньори за решаването им

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10