Стилно срещу модните стартъпи
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Стилно срещу модните стартъпи

pexels

Стилно срещу модните стартъпи

e-commerce

Александра Козбунарова
3343 прочитания

pexels

© pexels


Гигантът в онлайн търговията eBay е открил елегантен начин да се справи с конкуренцията на многото стартиращи платформи за препродаване на модни артикули. Американската компания въвежда система за автентификация на продаваните стоки. eBay Authenticate цели да повиши доверието на потребителите, като им помогне да различат дали продуктът е точно това, за което плащат. Стъпката на компанията е благоприятна и за търговците, тъй като им позволява при доказване на автентичността на артикулите им да продават на най-добрата за тях цена.

Редица електронни търговци на употребявани и нови дрехи като TrendUp, Rebelle, Shedd например са се наместили в сферата за препродаване на маркови висококачествени стоки като текстил, чанти, обувки, бижута и други на по-ниски от пазарните цени. Повечето използват различни методи за потвърждаване на произхода на стоките си, за да не попадат клиентите им на фалшификати. До този момент такъв механизъм липсваше на големите платформи като eBay и Amazon. За да се възползват от услугата, продавачите могат да заплатят такса, срещу която продуктите им да преминат професионална оценка на автентичността, преди да достигнат крайния получател. Има и бонус - ако при клиент попадне фалшива стока, от eBay възстановяват сумата на покупката двойно. Целта е да привлече повече купувачи през тяхната платформа вместо от по-малките конкуренти.

Гигантът в онлайн търговията eBay е открил елегантен начин да се справи с конкуренцията на многото стартиращи платформи за препродаване на модни артикули. Американската компания въвежда система за автентификация на продаваните стоки. eBay Authenticate цели да повиши доверието на потребителите, като им помогне да различат дали продуктът е точно това, за което плащат. Стъпката на компанията е благоприятна и за търговците, тъй като им позволява при доказване на автентичността на артикулите им да продават на най-добрата за тях цена.

Редица електронни търговци на употребявани и нови дрехи като TrendUp, Rebelle, Shedd например са се наместили в сферата за препродаване на маркови висококачествени стоки като текстил, чанти, обувки, бижута и други на по-ниски от пазарните цени. Повечето използват различни методи за потвърждаване на произхода на стоките си, за да не попадат клиентите им на фалшификати. До този момент такъв механизъм липсваше на големите платформи като eBay и Amazon. За да се възползват от услугата, продавачите могат да заплатят такса, срещу която продуктите им да преминат професионална оценка на автентичността, преди да достигнат крайния получател. Има и бонус - ако при клиент попадне фалшива стока, от eBay възстановяват сумата на покупката двойно. Целта е да привлече повече купувачи през тяхната платформа вместо от по-малките конкуренти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK