Стилно срещу модните стартъпи

e-commerce

Гигантът в онлайн търговията eBay е открил елегантен начин да се справи с конкуренцията на многото стартиращи платформи за препродаване на модни артикули. Американската компания въвежда система за автентификация на продаваните стоки. eBay Authenticate цели да повиши доверието на потребителите, като им помогне да различат дали продуктът е точно това, за което плащат. Стъпката на компанията е благоприятна и за търговците, тъй като им позволява при доказване на автентичността на артикулите им да продават на най-добрата за тях цена.

Редица електронни търговци на употребявани и нови дрехи като TrendUp, Rebelle, Shedd например са се наместили в сферата за препродаване на маркови висококачествени стоки като текстил, чанти, обувки, бижута и други на по-ниски от пазарните цени. Повечето използват различни методи за потвърждаване на произхода на стоките си, за да не попадат клиентите им на фалшификати. До този момент такъв механизъм липсваше на големите платформи като eBay и Amazon. За да се възползват от услугата, продавачите могат да заплатят такса, срещу която продуктите им да преминат професионална оценка на автентичността, преди да достигнат крайния получател. Има и бонус - ако при клиент попадне фалшива стока, от eBay възстановяват сумата на покупката двойно. Целта е да привлече повече купувачи през тяхната платформа вместо от по-малките конкуренти.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал