Успешният облак на Adobe
За разлика от много от конкурентите си един от големите софтуерни ветерани се развива чрез преминаването към успешен абонаментен модел
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
- Приходите на създателя на Photoshop растат вече единадесет поредни тримесечия
- Основаната през 1982 г. компания успя да намали и използването на пиратски версии на своите продукти, макар Photoshop да продължава да е един от най-сваляните торенти
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
За жалост да, моделът работи (засега), което е поредно доказателство, че корпорациите все повече успяват да зомбират потребителите, че задължително трябва да се сдобият с най-новата версия на еди-коя си програма иначе нЕма да могат да дишат.
За 99,9 процента от професионално ползващите продуктите на Creative Suite версията CS6 (2012) ИЗЦЯЛО и напълно удовлетворява всичките им изисквания и нужди. Но, разбира, се Adobe приложи максимални усилия и реклама опитвайки се да ги убеди, че им трябва най-новата версия и съответно ги принуди да се абонират. И явно стратегията дава резултат.
Причината за такъв "успех" се дължи на особенностите на човешката психология - стадното чувство, че ако не си в крак с другите (най-новата версия) - ще се провалиш. Ако хората не се страхуваха да мислят аналитично и да взимат решения по принципите на разума - Adobe отдавна да са пили три студени води.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.