С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 яну 2017, 19:47, 24531 прочитания

"Винпром Пещера" купува свой дистрибутор

Компанията е поискала КЗК да разреши сделката за търговеца на едро с алкохол "Силвъртранс"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"ВП брандс интернешънъл", което е новото име на "Винпром Пещера", е поискала от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) разрешение да придобие пловдивската компания за търговия на едро с алкохол "Силвъртранс", става ясно от сайта на антимонополния регулатор.

От "ВП брандс" отговориха на "Капитал", че причината за исканата сделка е изграждането на по-ефективна дистрибуционна мрежа и оптимизиране на разходите. Пресцентърът на производителя на алкохол уточнява, че и в момента "Силвъртранс" са дистрибутори на неговата продукция и това няма да се промени и в бъдеще. Новият директор на "Силвъртранс" Александър Урманов беше в командировка в столицата и не беше открит за коментар за бизнеса на дружеството. Той заема поста от ноември 2016 г., когато собственикът и основател на компанията Данко Николов му прехвърля правомощията си по оперативно управление на дистрибутора.


Кои са двете дружества

"ВП брандс интернешънъл" е основана от Антон Щерев и Атанас Петров, произвежда високоалкохолни напитки и вина и има продажби от 126.7 млн. лв. през 2015 г. в сравнение с 91.6 млн. лв. през 2014 г. Печалбата на компанията се е увеличила от 128 хил. на 7.8 млн. лв. През 2015 г. в производството са заети 804 души.

"Силвъртранс" е създадена през 2008 г., в нея работят 31 служители и приходите й от продажби са нараснали с близо 50 млн. лв. през 2015 г., като са достигнали 155 млн. лв. Дистрибуторът е увеличил двойно и печалбата си – от 617 хил. лв. на 1.3 млн. лв.



Оперативно бизнесът на компанията и адресът й за извършване на дейност са в Пещера, където е и заводът на "ВП брандс интернешънъл". Седалището на компанията е в Пловдив, на адреса на адвокатска кантора "Базлянков, Станоев и Ташев", като през последните седем години техен адвокат е изрично упълномощен да внася в Търговския регистър годишните финансови отчети и на "ВП брандс", и на "Силвъртранс".

От производителя на алкохол съобщиха, че имат добре разработена дистрибуция със 100% национално покритие, но не коментираха дали "Силвъртранс" е ексклузивен дистрибутор и какъв дял от доставките на продукцията им заема.

Растящ пазар

Концентрацията на един от дистрибуторите на "ВП брандс" идва в момент, в който пазарът на високоалкохолни напитки в България бележи ръст от 6.7% в стойност през 2016 г. в сравнение с предишната по данни от маркетинговите проучвания на AC Nielsen за сектора. "ВП брандс" отчита сходни на целия пазар ръстове на продажбите във всяка една продуктова категория", коментират от производителя на алкохолни напитки.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Възходът и падението на General Electric Възходът и падението на General Electric

Гигантът има динамична 127-годишна история, като от икона на американската икономика се превръща в обект на разследване за масивна финансова измама

23 авг 2019, 444 прочитания

Пробуждането на къмпингите Пробуждането на къмпингите

Четири нови къмпинга се изграждат в Южна България

23 авг 2019, 495 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Новата стратегия на McDonald's в САЩ не работи

Компанията отбелязва по-слаби резултати през последното тримесечие на изминалата година

Буреносните облаци пак се сгъстяват

Растежът на българската икономика леко се забавя до 3.3%, в синхрон с цялостната тенденция в Европа

Новият безплатен брокер

Търговията с акции без комисиона става по-достъпна благодарение на млади подривни компании

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

През Пулия с колела

Нагоре-надолу из Южна Италия - маршрути, места, полезни съвети

Ново място: Клуб за естетическо възпитание на артиста (К.Е.В.А.)

Втори живот за знаковото място до НАТФИЗ