Новата стратегия на McDonald's в САЩ не работи

Компанията отбелязва по-слаби резултати през последното тримесечие на изминалата година

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Общите приходи на веригата са спаднали с 5% до 6.03 млрд. долара през четвъртото тримесечие.

Продажбите на McDonald’s в САЩ са спаднали с 1.3% през четвъртото тримесечие, повдигайки въпроси относно дългосрочната стратегия на изпълнителния директор Стив Истърбрук. Неговите планове предвиждаха най-голямата световна верига за бързо хранене да промени стратегията си на вътрешния пазар, но въпреки усилията засега тя продължава да губи част от приходите си. Продажбите на McDonald’s в ресторантите, отворени поне от 13 месеца, са спаднали за пръв път от година и половина. Това говори лошо за стратегията на Истърбрук, който въведе целодневната закуска - най-важната промяна в менюто на ресторантите в началото на 2015 г., пише Financial Times. Акциите на McDonald’s спаднаха с 1% до 121 долара за акция след обявяването на резултатите в понеделник.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар