С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 25 яну 2017, 12:31, 5791 прочитания

Amazon се насочва към пазара на авточасти

Компанията е сключила договори с няколко от най-големите доставчици за продажба през пратформата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Търговската империя на Джеф Безос Amazon ще се насочи към пазара за части на автомобили, съобщава New York Post. Amazon, която вече има известни връзки с автомобилния бизнес, е сключила договори с няколко от най-големите доставчици на авточасти в САЩ. Те ще могат да продават своите продукти директно през Amazon. Така сайтът ще се превърне в конкуренция на традиционните вериги за авточасти като Autozone и O'Reilly. Техните акции паднаха с около 4% след изтичането на информация.

Пазар с потенциал


В последните години пазарът на авточасти се развива на бързи темпове. Много от продажбите стават именно онлайн чрез сайтове като Amazon. Досега обаче компанията на Безос нямаше конкретна сделка с производителите и повечето части, които се продаваха, бяха вече използвани. Според Grand View Research през 2015 г. пазарът е възлизал на 68 млрд. долара. Според информация на Financial Times от миналата година, въпреки че продажбите на нови авточасти са нараснали с едва 1%, вторичният пазар е отбелязал скок от 7%. Една от причините са остаряващите коли в САЩ, които стават все повече и това води до повишено търсене на вторичния пазар.

Още повече в интернет

Докато ръстът на вторичния пазар през миналата година е бил 7%, сделките през интернет са се увеличили с 16% и стойността им достига 7.4 млрд. долара. Първите две места се държат очаквано от Amazon и eBay, сочат данните на Hedges & Company. Amazon ще се опита да се съревновава с традиционните търговци на авточасти и вероятно конкуренцията ще е успешна. С новите договори компанията се очаква да предложи по-удобна доставка и по-ниски цени. В момента някои части, като акумулатори например, се продават в Amazon на цена с 25% по-ниска, отколкото при традиционните търговци. Голяма роля играе и срокът доставката, тъй като Amazon може да ги направи още същия ден в 40 големи града в САЩ.



Анализатори на пазара смятат, че навлизането в бизнеса с нови авточасти може да е стъпка напред към продажбата на автомобили онлайн през Amazon. В края на миналата година компанията започна да продава на сайта си ограничен брой модели коли в Италия. Гигантът в електронната търговия
може да започне опити за продажби на коли и в САЩ чрез евентуални сделки с автодилърите. Това изглежда все по-възможно, след като веригата Walmart наскоро започна да продава коли онлайн чрез платформата си CarSaver. Amazon и Walmart в момента са в ожесточена конкуренция в онлайн продажбите. Предвид плановете на Amazon да отвори и физически магазини битката ще се пренесе и извън интернет.

В последните години електронната търговия е в постоянен растеж, който обаче става труден за поддържане. Именно затова
гигантите в сектора се насочват все по-редовно към нови пазари и хоризонти. От това печелят както те, така и потребителите заради по-ниските цени и иновативните подходи.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Ускореният пулс на Ozone.bg Ускореният пулс на Ozone.bg

Компанията за онлайн търговия Ozone.bg закупи последната останала верига физически магазини за видеоигри Pulsar

13 сеп 2019, 5050 прочитания

Отгледано в България Отгледано в България

Биофермата "ТРЕЙС АНГЪС ФАРМ" доказва, че нейното висококачествено говеждо месо не отстъпва на вносните аналози

13 сеп 2019, 1188 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Бизнесът в региона очаква по-добра година

Близо половината мениджъри от ЦИЕ посочват, че ще увеличат персонала в управляваната от тях компания, според годишното проучване на PwC

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език