Възходът на Facebook продължава

Големият двигател зад растежа отново са рекламите, приходите са нараснали с 50%, а печалбата се е удвоила

Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг
Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг
Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг    ©  Stephen Lam
Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг    ©  Stephen Lam

Най-голямата социална мрежа в света - Facebook, продължава да впечатлява инвеститорите с резултатите си. За последното тримесечие те отново са надминали очакванията, като печалбата за периода се е удвоила, а приходите са нараснали с 51%. За четвъртото фискално тримесечие постъпленията на компанията са нараснали до 8.81 млрд. долара при предвиждания за 8.51 млрд. Печалбата е достигнала 3.57 млрд. долара при 1.56 млрд. през същия период на миналата година, съобщава Financial Times. Социалната платформа има вече 1.9 млрд. потребители, от които 1.2 млрд. влизат в нея всеки ден.

Големият ускорител на растежа е бизнесът с реклами, които са нараснали на годишна база с 53% до 8.63 млрд. долара. Компанията на Марк Зукурбърг се разширява в рекламния бизнес чрез мобилни устройства. Наскоро обаче ръководството предупреди за забавяне на ръста, тъй като компанията не може да предостави на потребителите си неограничено количество реклами. Последните резултати обаче са повече от добри - делът на рекламните приходи чрез мобилни устройства се покачва през изминалото тримесечие до 84% от всички приходи, като година по-рано е бил 80%.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар