Под лупата

Сливането между Essilor и Luxottica и сделките на пазара за очила подсказват, че продуктите и посещението в оптиката ще се променят изоснови

"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.
"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.
"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.    ©  Reuters
"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.    ©  Reuters

Темата накратко

- Двете най-големи компании на пазара за очила се сляха в сделка за 50 млрд. евро.

- Целта е да обединят развойните си звена, за да предложат улеснение на клиентите си и иновации на пазара.

- Задава се битка между традиционните компании в индустрията и технологичния сектор.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kilmer avatar :-|
    kilmer
    • + 3

    Сделката далеч не е одобрена към момента, така че Капитал звучи изключително непрофесионално и дискредитиращо за вас да пишете, че двете компании СА СЕ сляли!!! Не не са! Може и вероятно ще го направят, но към момента има САМО НАМЕРЕНИЕ за сливане!!!

    Нередност?
  • 2
    tucker_case avatar :-P
    tucker case

    и основната причина за намерението е много сериозното подбиване на цените от бълващите тонове копирани лошокачествени продукти китайски фабрики...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал