Под лупата

Сливането между Essilor и Luxottica и сделките на пазара за очила подсказват, че продуктите и посещението в оптиката ще се променят изоснови

"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.
"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.    ©  Reuters
"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.
"Досега имахме брандовете, вече имаме и най-високо качество на лещите", коментира Леонардо дел Векио, изпълнителен директор и основател на Luxottica<br /><br /><strong>Брандовете на Luxottica:</strong> Alain Mikli, Arnette, Eye Safety Systems (ESS), Oakley, Oliver Peoples, Persol, Ray-Ban, Sferoflex, Vogue Eyewear; Произвежда и рамки за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Dolce & Gabbana, DKNY и др.    ©  Reuters

Темата накратко

- Двете най-големи компании на пазара за очила се сляха в сделка за 50 млрд. евро.

- Целта е да обединят развойните си звена, за да предложат улеснение на клиентите си и иновации на пазара.

- Задава се битка между традиционните компании в индустрията и технологичния сектор.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се