С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 фев 2017, 11:11, 4315 прочитания

Peugeot ще сглобява автомобили в Кения

Това е нов етап в стратегическото развитие на компанията в Африка

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Френският производител на автомобили Peugeot ще започне да сглобява коли в Кения. Компанията подписа в събота споразумение с Urysia - официалния вносител и разпространител на марката Peugeot в Кения от 2010 г., за сглобяване на над 1000 коли годишно за местния пазар. Това ще бъде нов етап в стратегическото развитие на компанията в Африка, отбелязва AFP.

В завода на групата Peugeot-Citroen първоначално ще се прави седанът Peugeot 508, а след това и новият високопроходим модел Peugeot 3008, се казва в съобщението на френската компания. По този начин тя се завръща в Кения, където сглобява автомобили между 1974 и 2002 г.


Споразумението се подписва по-малко от месец, след като президентът на Кения Ухуру Кениата откри завода на германската компания Volkswagen, откъдето за първата седмица са произведени 25 автомобила. По този начин двете компании се присъединяват към Toyota, General Motors East Africa, Simba Colt, CMC, DT Dobie, Crown и Tata, които вече имат производствени мощности в африканската страна.

"Ние вече имаме пазарно присъствие н Кения. Но обикновено нашият бизнес зависи от производството и търсенето на продукцията", заяви вицепрезидентът на френската компания Жан-Кристоф Куамар. Местният партньор ще вложи в проекта 1.2 млрд. кенийски шилинга (10.5 млн. евро). Въпреки сериозния брой производители в Кения пазарът на нови автомобили се свива. През миналата година продажбите са намалели с 30% - до 13 535, при 19 253 броя през 2015 г. Основната конкуренция очаквано идва от продажбите на стари автомобили, които са по-евтини.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро "Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро

В топ 20 са най-много отборите от Висшата лига на Англия

18 яну 2020, 1013 прочитания

Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси 6 Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси

Забраната противоречи на европейското законодателство

18 яну 2020, 2370 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Ryanair предупреди за по-ниска печалба

Превозвачът продължава да сваля цените си

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Първи борсов тест за 2020

Интересът към предложените 14% от акциите на "Телелинк" в края на януари, ще е показателен за апетита на инвеститорите

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Кино: "Бомба със закъснител"

Сексизъм, мълчание и опълчване във Fox News

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10