Приходите на H&M в България растат с 25% до 132 млн. лв.
Шведската верига стана най-големият търговец на облекла в страната преди година, като изпревари испанската Inditex


Деница Симеонова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Шведската верига H&M отчита пореден ръст в бизнеса си в България, като най-вероятно продължава да е №1 по приходи в модния сектор. Продажбите в страната през последната финансова година, която за компанията приключва до края на ноември 2016 г., са се повишили с 25% до 641 млн. шведски крони, или 132.4 млн. лв. Ръстът в левове също е 25%, посочва компанията във финансовия си отчет. На тримесечна база - в периода септември - ноември, продажбите H&M в България са се увеличили с 22% до 181 млн. шведски крони (37 млн. лв.), а преизчислено в левове, увеличението е с 19%.
През март ритейл веригата отвори 19-ия си магазин в страната – в Mall Rousse, а на 1 декември беше открит и 20-ият обект в Terra Mall, Габрово. От април 2015 г. в България има и сайт за онлайн продажби.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Мъжката им селекция е под всякаква критика. Семпли, консервативни северняшки дрехи се продават в размери като за северняци (слаб и висок) и няма нищо общо с магазините им в Германия например. От друга страна Зара имат почти същите колекции като в Германия на местния пазар. Ризите са им качествени и си отговарят на размера.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.