Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 13 фев 2017, 14:41, 10394 прочитания

Производителят на матраци TЕД открива нов шоурум в София

В него дружеството ще представи луксозната си серия Sensi Scandia

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Пловдивският производител на матраци TЕД се разширява с нов шоурум в София. В четвъртък фирма "Тед бед" започва да предлага на площ от 105 кв. метра моделите от луксозната си серия Sensi Scandia за обзавеждане на спалня - пет вида легла от скандинавски тип (Gaea, Nya Aurora, Sensi Thousand, Venus, Ocean), матраци, топери (топ матраци), обогатени с билки възглавници, кресла. Инвестицията в търговския обект е 81 000 лв., каза за "Капитал" Дора Андреева, маркетинг директор. Модели Sensi Scandia има изложени и в официалния шоурум на "Тед бед" в Пловдив. За пръв път серията, която е в най-високия ценови клас, ще бъде представена и в София.

Колекцията


Първата колекция е представена през 2009 г. В годините след това моделите Sensi Scandia участват в най-големите международни мебелни изложения в Кьолн, Милано, Брюксел, Бад Залцуфлен и други и се продават зад граница. Колекцията Sensi Scandia е от ръчно изработени легла, като серията е разработена съвместно с датски, немски и холандски партньори, уточняват от компанията.

Производителят "Тед бед" е част от семеен холдинг - собственост на Тодор Димитров Тодоров, Димитър Тодоров Тодоров, Елин Тодоров Тодоров. Групата обединява 10 компании, опериращи в различни сфери – производство на матраци, пружини, машиностроене, търговия с керамични продукти, карго транспорт, строителство, верига магазини, медийна агенция. Част от компаниите в холдинга са: "ТЕД керамика", "Виа логистик", "ТЕД инвест", "Бенефит трейд", "Бранд билдинг кампъни".

През 2009 холдингът придобива български производител на полиуретанови матраци и започва производство на бутикова полиуретанова пяна с естествени примеси като канела, кехлибар, зеолит и др. През 2015 г. следва нова покупка - на хърватска търговска фирма – лидер на местния пазар.



"Тед бед" започва да произвежда матраци през 1995 г. През 2000 г. фирмата вече има собствена фабрика с 6000 кв.м площ. Осем години по-късно фирмата инвестира в нов завод с четири пъти по-голяма площ. В момента има годишен капацитет 1.6 млн. артикула.

"Водеща политика на "Тед бед" е реинвестицията и внедряването на иновации в областта на технологиите и дизайна", посочи Дора Андреева. Компанията вече е изпълнила два проекта за ново технологично оборудване по оперативна програма "Конкурентоспособност" 2007 - 2013 г. с общ размер на субсидията над 4 млн. лв.

През 2015 дружеството въвежда CRM система за управление на взаимоотношенията с клиентите и инвестира над 500 хил. евро за изграждане на нов склад със 7200 кв.м площ.

Ръст на бизнеса

Миналата година фирмата направи и ребрандинг. По данни на дружеството то приключва 2016 г. с оборот от над 45 млн. лева (срещу 38.685 млн. лв. за 2015), а през тази година започва изпълнение на проект от 2.8 млн. лв. по процедура "Подкрепа за внедряване на иновации в предприятията" от оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност".

Компанията разполага с 27 фирмени магазина (собствени и партньорски) и е представена в над 1000 търговски обекта в страната. Има и онлайн магазин и отчита 300% ръст на продажбите по интернет през 2016, посочва Андреева.

Дружеството изнася в около 30 държави, сред които Германия, Холандия, Испания, Малта, Хърватия, Словения, Унгария, Естония, Гърция, Индия, Тайланд, Корея, Япония, Австралия. На международните пазари компанията предлага продукти със своята марка ТЕД, но работи и за собствените марки (private label) на световни производители. През 2016 делът на експорта достига приблизително 50%, уточняват от "Тед бед".

По данни на компанията пазарът на матраци в България се оценява на 48.6 млн. лв. за 2015 г. На него оперират около 20 по-големи производители и вносители. Матраци ТЕД имат 38% пазарен дял, коментира Дора Андреева.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как да "уловим момента" и да спечелим от кризата Как да "уловим момента" и да спечелим от кризата

"Карол Капитал Мениджмънт" със специален инвестиционен план, съобразен с днешните високи нива на несигурност

2 апр 2020, 501 прочитания

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 693 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Дружба стъкларски заводи" ще бъде отписано от борсата

Новият мажоритарен собственик BA Vidro направи търгово предложение към дребните акционери

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10