С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 13 фев 2017, 12:42, 4431 прочитания

Автокомпании настояват Тръмп да преразгледа новите правила за вредните емисии в САЩ

В писмо до президента секторът иска да отпаднат въведените изисквания за ефективността на използваните горива

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
От администрация на Тръмп вече коментираха, че решението ще бъде разгледано отново.
Изпълнителните директори на 18 производителя на автомобили са изпратили писмо до президента на САЩ Доналд Тръмп, в което го молят да преразгледа решението на Барак Обама за въвеждането на правилата за ефективност от използваните горива и намаляване на вредните емисии от колите до 2025 г., пише Reuters. Писмото е било изпратено в петък и под него са подписите на директорите на General Motors, Ford, Fiat Chrysler, както и американските звена на Toyota, Volkswagen, Honda, Hyundai, Nissan и други. Според тях хиляди работни места са под риск, а администрацията на Обама е въвела прекалено радикални мерки.

В началото на годината Американската агенция за защита на природата финализира процедурата и направи задължително решението на президента Барак Обама. Причината е, че администрацията на Обама се страхуваше, че тази на Доналд Тръмп ще отмени много от решенията, взети през последните осем години.


Най-важното решение

Решението за драстично регулиране на вредните емисии и ефективност на автомобилите е най-важното, взето от агенцията по времето на Барак Обама. Според него нивата на ефективността от използваните горива трябва да бъдат драстично вдигнати до 2025 г., а с това да бъдат намалени и вредните емисии. Решението за това беше взето още през 2012 г., но получи широка обществена подкрепа през 2015 г., когато започна скандалът с вредните емисии от дизеловите автомобили на Volkswagen в САЩ.

Според първоначалното решение от 2012 г. то
може да бъде ревизирано през април 2018 г., като се прецени дали да не се промени последната фаза на плана, обхващащ 2022-2025 г. През миналия ноември от агенцията коментираха, че не виждат причина производителите на автомобили да не могат да се справят с изискванията до 2025 г.



В писмото си до Тръмп изпълнителните директори молят да се използва въпросният прозорец за преразглеждане през 2018 г. Според тях налагането на изпълнението на решението ще доведе до по-бавно изпълнение на плана на президента Тръмп за създаването на милиони нови работни места в страната. "Ние поздравяваме президента Тръмп за фокуса върху икономиката на САЩ и създаването на работни места в нашия сектор", се казва още в писмото.

Вероятност – висока

Досега новият президент на САЩ показва, че има желание да премахне дори най-тежките регулации за бизнеса, стига това да доведе до икономически растеж и нови работни места. Производителите на автомобили бързо се обърнаха към Тръмп още след избирането му за президент. След встъпването в длъжност на президента имаше и конкретни разговори в Белия дом с представители на важния за икономиката на страната сектор. От администрацията на Тръмп вече коментираха, че решението ще бъде разгледано отново.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Новите инженери на "Бош" 1 Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

18 окт 2019, 684 прочитания

В милиардната паяжина на Спайдърмен В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

18 окт 2019, 496 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Производителят на матраци TЕД открива нов шоурум в София

В него дружеството ще представи луксозната си серия Sensi Scandia

Още от Капитал
Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Решения за софийските проблеми

Какво предлагат кандидатите за кметския пост по ключови за града въпроси

Лесният паник бутон на гетата

В ромската "Надежда" в Сливен почти всички са във фейсбук, а евангелски църкви заместват държавата срещу 10% "плосък данък"

Турската офанзива в Сирия: Раздвижване на смъртоносните пясъци

Военната операция на Анкара повишава риска от нова вълна бежанци и терористични атаки в Европа

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10