Air France-KLM ще свива разходите, за да е по-конкурентна

Приходите на групата падат, но печалбата се увеличава

Жан-Марк Жанайяк, изпълнителен директор на Air France-KLM
Жан-Марк Жанайяк, изпълнителен директор на Air France-KLM
Жан-Марк Жанайяк, изпълнителен директор на Air France-KLM    ©  Christian Hartmann
Жан-Марк Жанайяк, изпълнителен директор на Air France-KLM    ©  Christian Hartmann

Френско-холандската авиокомпания Air France-KLM ще се опита да свие разходите си и да увеличи превозените пътници през годината, съобщава Financial Times. Компанията, която отбелязва ръст на печалбата, но спад на приходите, се стреми да навлезе по-сериозно в сектора с дълги полети. За цялата 2016 г. постъпленията й са се понижили с над 3.3% - от 25.6 млрд. на 24.8 млрд. евро, докато печалбата се е вдигнала от 780 млн. евро на 1.04 млрд. евро.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове