С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 16 фев 2017, 16:40, 3781 прочитания

Air France-KLM ще свива разходите, за да е по-конкурентна

Приходите на групата падат, но печалбата се увеличава

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Френско-холандската авиокомпания Air France-KLM ще се опита да свие разходите си и да увеличи превозените пътници през годината, съобщава Financial Times. Компанията, която отбелязва ръст на печалбата, но спад на приходите, се стреми да навлезе по-сериозно в сектора с дълги полети. За цялата 2016 г. постъпленията й са се понижили с над 3.3% - от 25.6 млрд. на 24.8 млрд. евро, докато печалбата се е вдигнала от 780 млн. евро на 1.04 млрд. евро.

Несигурност


Ръководството на авиокомпанията предупреди, че бизнес климатът в сектора изглежда несигурен. Докато на
някои пазари авиопревозвачът работи на свръхкапацитет, на други тя изпитва проблеми, които могат да се задълбочат заради икономическата и политическа несигурност в Европа. Подобно на другите компании в сектора Air France също предупреждава, че евентуални терористични атаки и други непредвидени обстоятелства, могат да се отразят пагубно на бизнеса.

"В тази икономическа и геополитическа ситуация, в която сме обградени от несигурност, както и агресивна конкуренция, да останем в същото положение не е възможност", коментира Жан-Марк Жанайяк, изпълнителният директор на групата. Той добави, че целият му фокус пада върху това Air France да атакува по-агресивно пазара.


Под напрежение



През последните няколко години Air France-KLM е под напрежение от бързо развиващите се конкуренти от Близкия изток. Освен конкуренцията на Emirates и другите компании от Персийския залив, тя среща трудности и с нискотарифните превозвачи в Европа, които се разрастват твърде бързо. Проблем са и няколкото на брой стачки на пилоти в авиокомпанията през последните години. Жанайяк фокусира възможностите си върху това групата да бъде напълно преструктурирана, като това да доведе до по-предвидимост в бизнеса и подобряване на конкурентоспособността.

Една от идеите на Жанайяк е да се създаде ново подразделение - Boost, което да се конкурира с Wizzair, easyJet и Ryanair за дял в нискотарифния сектор. Според него, ако Air France-KLM не вземе мерки и не се преструктурира, ще свърши като Alitalia - италианският превозвач, който работеше години на загуба и в момента се контролира от Etihard Airways.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

14 ноември 2019
София хотел Балкан

Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът"


Какви са плановете за въвеждане на иновации и растеж на водещите банки в България?
Разберете на конференцията на Капитал "Банките и бизнесът". Събитието предоставя възможности на представители на банките и на бизнеса да обсъдят помежду си важни въпроси, да търсят решения и да помагат на пазара да расте.

Водещи теми в програмата:

  • Банковият сектор през 2020
  • Изводите от стрес тестовете
  • Ефектът от запазването на ниските лихви
  • PSD 2 - възможности и рискове
  • Иновации и технологични решения
Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът" Запазете билет

Прочетете и това

Екоинспекцията поиска ОВОС от фирми на Ковачки, за да горят RDF в Сливен Екоинспекцията поиска ОВОС от фирми на Ковачки, за да горят RDF в Сливен

Предлаганите инсталации са допълнителни към "Топлофикация", която има разрешение да използва алтернативното гориво

11 ное 2019, 647 прочитания

Приходите от хотелски нощувки през лятото все пак растат 1 Приходите от хотелски нощувки през лятото все пак растат

Увеличението е 4.5% на годишна база и идва основно от българските туристи, показва националната статистика

11 ное 2019, 940 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Булгартабак" е купил и втората половина от дистрибутора си ЕЛД

Посочената цена за 50% от дяловете на компанията с оборот от над 900 млн. лв. е едва 5 хил. лв.

Още от Капитал
Мениджърът, който удвои гиганта VMware

Пат Гелсингър, изпълнителен директор на американската технологична компания, пред "Капитал"

Внимавай с Aliexpress

Кои са най-честите рискове при покупки от китайската онлайн платформа

Да копаеш дъното за Доган

Държавата изненадващо отпусна 220 млн. лв. за драгиране на плавателния канал в пристанище Варна. Съмненията са, че пристанището на Ахмед Доган ще е основният печеливш, а държавните терминали ще трябва да го догонват

30 години след 10-и: Каква я мислехме, каква стана

Българите са по-богати от всякога, но и все по-тревожни, че демокрацията, в която живеят, е имитация

К като "Култура", К като "край"

"К - вестник за критика, дебати и културни удоволствия" спира да излиза в началото на следващата година

Книга: "Истории от 90-те"

Сборникът "Истории от 90-те" дава поглед към размирното десетилетие без излишна сантименталност

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10