H&M се изправя пред конкуренцията на онлайн търговците

Шведската верига за дрехи обмисля промени в онлайн стратегията си

Карл-Йохан Персон, изпълнителният директор на H&M
Карл-Йохан Персон, изпълнителният директор на H&M
Карл-Йохан Персон, изпълнителният директор на H&M    ©  Reuters
Карл-Йохан Персон, изпълнителният директор на H&M    ©  Reuters
10-15% ръст на годишните продажби е целта на компанията.

Конкуренцията на онлайн ритейлърите ще доведе до промяна в стратегията на H&M, пише Financial Times. Шведската компания, която вече не се конкурира само с традиционните производители, но и с онлайн търговци като Amazon, Asos и Zalando, ще трябва да промени подхода си към нишата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар