H&M се изправя пред конкуренцията на онлайн търговците
Шведската верига за дрехи обмисля промени в онлайн стратегията си


Йоан Запрянов

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Конкуренцията на онлайн ритейлърите ще доведе до промяна в стратегията на H&M, пише Financial Times. Шведската компания, която вече не се конкурира само с традиционните производители, но и с онлайн търговци като Amazon, Asos и Zalando, ще трябва да промени подхода си към нишата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход