Приходите на Walmart надминаха очакванията
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Приходите на Walmart надминаха очакванията

Инвестиционната компания на милиардера Уорън Бъфет Berkshire Hathaway продаде почти всичките си акции от веригата.

Приходите на Walmart надминаха очакванията

Електронната търговия на веригата нараства

Кирил Кирчев
3159 прочитания

Инвестиционната компания на милиардера Уорън Бъфет Berkshire Hathaway продаде почти всичките си акции от веригата.

© Reuters


Онлайн бизнесът на Walmart е помогнал на най-голямата търговска верига в света да завърши успешно последното тримесечие. Продажбите на компанията се оказаха над очакванията на анализаторите, докато печалбата се свива, съобщава Financial Times. Веригата отчете по-силни продажби през коледния сезон, което контрастира със слабите резултати от конкуренти с физически магазини, включително Target и Macy’s.

Печалбата се свива

Walmart обяви, че продажбите от магазините, открити преди най-малко 12 месеца, са нараснали с 1.8% през тримесечието до 31 януари. Предвижданията бяха за ръст в диапазона 1-1.5%. Това е десетото последователно тримесечие с увеличение на постъпленията, отбелязва Wall Street Journal. Печалбата на компанията обаче се свива с 18% през тримесечието. Тя е била 3.76 млрд. долара при 4.57 млрд. година по-рано.

Приходите са нараснали с 1% до 130.94 млрд. долара, а като се изключат валутните колебания, размерът им би бил 133.6 млрд. долара.

За годината до края на януари 2018 г. компанията очаква печалба между 4.20 и 4.40 долара на акция, което съответства на предишни прогнози, че печалбата ще остана без промяна.

Конкуренцията

Компанията прави сериозни инвестиции и жертва печалбата си, за да увеличи продажбите и пазарния си дял на вътрешния пазар в конкуренция с най-големия онлайн търговец Amazon и германската верига магазините с отстъпка Aldi, която се разраства в САЩ.

Въпреки това ръстът на глобалните продажби от електронна търговия на американската верига се забавя на тримесечна база. Онлайн продажбите са нараснали с 16%, включително с продажбите от първото пълно тримесечие на Jet.com, който Walmart купи през септември. През предишното тримесечие онлайн търговията се повиши с 21%.

Откъде идват по-големите продажби

Ръстът при продажбите от разработените обекти идва от по-доброто представяне на здравословните и уелнес продуктите. Бизнесът с хранителни стоки продължава да е под натиск поради дефлацията на хранителните стоки, а силните продажби на облекла са довели до ръст в категорията общи стоки.

Онлайн бизнесът на Walmart е помогнал на най-голямата търговска верига в света да завърши успешно последното тримесечие. Продажбите на компанията се оказаха над очакванията на анализаторите, докато печалбата се свива, съобщава Financial Times. Веригата отчете по-силни продажби през коледния сезон, което контрастира със слабите резултати от конкуренти с физически магазини, включително Target и Macy’s.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK