

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Онлайн бизнесът на Walmart е помогнал на най-голямата търговска верига в света да завърши успешно последното тримесечие. Продажбите на компанията се оказаха над очакванията на анализаторите, докато печалбата се свива, съобщава Financial Times. Веригата отчете по-силни продажби през коледния сезон, което контрастира със слабите резултати от конкуренти с физически магазини, включително Target и Macy’s.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.