Ryanair излезе с поредни промоционални оферти за националните празници
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Ryanair излезе с поредни промоционални оферти за националните празници

Компанията е поръчала още 300 самолета към настоящите си 370, които ще бъдат доставени до 2024 г. Това означава по 50 самолета на година

Ryanair излезе с поредни промоционални оферти за националните празници

Нискотарифният авиопревозвач пуска еднопосочни билети от 9.99 евро за 3 март

Калина Горанова
31621 прочитания

Компанията е поръчала още 300 самолета към настоящите си 370, които ще бъдат доставени до 2024 г. Това означава по 50 самолета на година

© НАДЕЖДА ЧИПЕВА


В навечерието на всеки национален български празник нискотарифният авиопревозвач Ryanair пуска промоция за полети за напускане на страната за 9.99 евро. Превозвачът направи това миналата година преди 6 септември при откриването на базата си в София, като пусна на атрактивната цена 100 хил. места. Настоящата промоция за 3 март е за всички полети за една година напред, като цената на еднопосочния билет ще започва от 9.99 евро. Практиката показва, че тези оферти свършват бързо. От превозвача заявиха, че 2016 е била година на много добрите цени на полетите, като през 2017 г. също ще бъде много изгодно да се пътува по въздух.

Компанията обяви и зимното си разписание за 2017 г. за София с допълнителни полети до Айндховен и Лондон Станстед и общо 21 маршрута и 87 полета на седмица, с които очаква да превози 1.6 млн. пътници от столицата. С полетите си от Варна и Пловдив компанията очаква общо 1.75 пътници от българския си пазар, в който вижда голям потенциал за развитие.

Интересен пазар

Кени Джейкъбс, директор "Продажби и маркетинг" в Ryanair, призова българските правителства да бъдат умни и да продължат да инвестират в туризма, т.е. летищата да останат с такси, добри за нискотарифни полети, като даде Тблиси като лош пример за висококатегорийно летище. Друг такъв пример е Франция, която има протекционистична политика към националния си авиопревозвач и не случайно Ryanair не предлага полети от София до френски градове. От компанията обясниха, че над 53% от пътниците й от и до България не са българи, т.е. посещават страната с цел туризъм и страната може да се превърне в далеч по-атрактивна туристическа дестинация. България стои добре и на фона на средното равнище за Европа и по отношение на броя пътници, които летят с нискобюджетни авиокомпании - това са половината от всички, като в страни като Полша например те са две трети, т.е. и тук има потенциал.

Високи амбиции

Най-голямата нискотарифна компания в Европа си поставя високи цели през следващите няколко години. Компанията е поръчала още 300 самолета към настоящите си 370, които ще бъдат доставени до 2024 г.

Дългите полети не са в списъка с целите, като тях Ryanair оставя на традиционните авиопревозвачи като Lufthansa или British Airways. Смисъл компанията не вижда и във въвеждането на wifi на борда. Причините за това са, че обикновено връзката е много бавна и освен това е преценено, че при полет в рамките на Европа човек може да си уплътни времето, като си слуша предварително свалена музика или гледа филм, който е заредил на мобилното си устройство. Brexit пък може да доведе до това Ryanair да отдели полетите си от и до Великобритания в отделна компания.

В навечерието на всеки национален български празник нискотарифният авиопревозвач Ryanair пуска промоция за полети за напускане на страната за 9.99 евро. Превозвачът направи това миналата година преди 6 септември при откриването на базата си в София, като пусна на атрактивната цена 100 хил. места. Настоящата промоция за 3 март е за всички полети за една година напред, като цената на еднопосочния билет ще започва от 9.99 евро. Практиката показва, че тези оферти свършват бързо. От превозвача заявиха, че 2016 е била година на много добрите цени на полетите, като през 2017 г. също ще бъде много изгодно да се пътува по въздух.

Компанията обяви и зимното си разписание за 2017 г. за София с допълнителни полети до Айндховен и Лондон Станстед и общо 21 маршрута и 87 полета на седмица, с които очаква да превози 1.6 млн. пътници от столицата. С полетите си от Варна и Пловдив компанията очаква общо 1.75 пътници от българския си пазар, в който вижда голям потенциал за развитие.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    kolobar22 avatar :-|
    masha

    Честит Празник! Няма такива билети днес за съжаление :)

  • 2
    elllyellly avatar :-?
    elllyellly

    Не само, че няма такива билети, но от техните служители не са чували за такава промоция.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK