Ryanair излезе с поредни промоционални оферти за националните празници
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Ryanair излезе с поредни промоционални оферти за националните празници

Компанията е поръчала още 300 самолета към настоящите си 370, които ще бъдат доставени до 2024 г. Това означава по 50 самолета на година

Ryanair излезе с поредни промоционални оферти за националните празници

Нискотарифният авиопревозвач пуска еднопосочни билети от 9.99 евро за 3 март

Калина Горанова
31425 прочитания

Компанията е поръчала още 300 самолета към настоящите си 370, които ще бъдат доставени до 2024 г. Това означава по 50 самолета на година

© НАДЕЖДА ЧИПЕВА


В навечерието на всеки национален български празник нискотарифният авиопревозвач Ryanair пуска промоция за полети за напускане на страната за 9.99 евро. Превозвачът направи това миналата година преди 6 септември при откриването на базата си в София, като пусна на атрактивната цена 100 хил. места. Настоящата промоция за 3 март е за всички полети за една година напред, като цената на еднопосочния билет ще започва от 9.99 евро. Практиката показва, че тези оферти свършват бързо. От превозвача заявиха, че 2016 е била година на много добрите цени на полетите, като през 2017 г. също ще бъде много изгодно да се пътува по въздух.

Компанията обяви и зимното си разписание за 2017 г. за София с допълнителни полети до Айндховен и Лондон Станстед и общо 21 маршрута и 87 полета на седмица, с които очаква да превози 1.6 млн. пътници от столицата. С полетите си от Варна и Пловдив компанията очаква общо 1.75 пътници от българския си пазар, в който вижда голям потенциал за развитие.

Интересен пазар

Кени Джейкъбс, директор "Продажби и маркетинг" в Ryanair, призова българските правителства да бъдат умни и да продължат да инвестират в туризма, т.е. летищата да останат с такси, добри за нискотарифни полети, като даде Тблиси като лош пример за висококатегорийно летище. Друг такъв пример е Франция, която има протекционистична политика към националния си авиопревозвач и не случайно Ryanair не предлага полети от София до френски градове. От компанията обясниха, че над 53% от пътниците й от и до България не са българи, т.е. посещават страната с цел туризъм и страната може да се превърне в далеч по-атрактивна туристическа дестинация. България стои добре и на фона на средното равнище за Европа и по отношение на броя пътници, които летят с нискобюджетни авиокомпании - това са половината от всички, като в страни като Полша например те са две трети, т.е. и тук има потенциал.

Високи амбиции

Най-голямата нискотарифна компания в Европа си поставя високи цели през следващите няколко години. Компанията е поръчала още 300 самолета към настоящите си 370, които ще бъдат доставени до 2024 г.

Дългите полети не са в списъка с целите, като тях Ryanair оставя на традиционните авиопревозвачи като Lufthansa или British Airways. Смисъл компанията не вижда и във въвеждането на wifi на борда. Причините за това са, че обикновено връзката е много бавна и освен това е преценено, че при полет в рамките на Европа човек може да си уплътни времето, като си слуша предварително свалена музика или гледа филм, който е заредил на мобилното си устройство. Brexit пък може да доведе до това Ryanair да отдели полетите си от и до Великобритания в отделна компания.

В навечерието на всеки национален български празник нискотарифният авиопревозвач Ryanair пуска промоция за полети за напускане на страната за 9.99 евро. Превозвачът направи това миналата година преди 6 септември при откриването на базата си в София, като пусна на атрактивната цена 100 хил. места. Настоящата промоция за 3 март е за всички полети за една година напред, като цената на еднопосочния билет ще започва от 9.99 евро. Практиката показва, че тези оферти свършват бързо. От превозвача заявиха, че 2016 е била година на много добрите цени на полетите, като през 2017 г. също ще бъде много изгодно да се пътува по въздух.

Компанията обяви и зимното си разписание за 2017 г. за София с допълнителни полети до Айндховен и Лондон Станстед и общо 21 маршрута и 87 полета на седмица, с които очаква да превози 1.6 млн. пътници от столицата. С полетите си от Варна и Пловдив компанията очаква общо 1.75 пътници от българския си пазар, в който вижда голям потенциал за развитие.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

2 коментара
  • 1
    kolobar22 avatar :-|
    masha

    Честит Празник! Няма такива билети днес за съжаление :)

  • 2
    elllyellly avatar :-?
    elllyellly

    Не само, че няма такива билети, но от техните служители не са чували за такава промоция.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK