Виртуалната реалност не расте с очакваните темпове

Големият печеливш е Sony, останалите производители са далеч назад

Клиент с очила за виртуална реалност на Oculus
Клиент с очила за виртуална реалност на Oculus
Клиент с очила за виртуална реалност на Oculus    ©  Reuters
Клиент с очила за виртуална реалност на Oculus    ©  Reuters
През 2016 г. са продадени общо 11 млн. очила за виртуална реалност, повечето от които са в ниския ценови сегмент, насочени към смартфони.

Само 1.2 млн. от продадените бройки са били насочени към потребителите на конзоли и компютри.

Виртуалната реалност не се оказва огромният успех, който се очакваше да бъде, пише Financial Times. Производителите както на хардуер, така и на софтуер изглеждат разочаровани от развитието на пазара, който се очакваше до 2017 г. вече да е силно развит. Тази седмица ще се проведе годишната конференция на разработчиците на игри и много от лекторите там смятат, че достигането на виртуалната реалност до по-широка аудитория взима повече време, отколкото се очаква.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар