Системните проблеми на Uber
Обвинения, загуба, критики, протести - проблемите пред Uber стават все повече


Йоан Запрянов

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Някои инвеститори публично коментират разочарованието си от компанията.
- Услугата продължава да е на загуба.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Убер... съвсем скоро че се гътне, завличайки паричките на всеки инвеститор в чалга бизнес..целият им модел лежи да вземат 25% от такси услуги, които не притежават... лично... - иначе са нужни лицензи, застраховки и социални осигуровки за таксиджиите и - сладкото - никви данъци и ддс...Само към сити ъв Амстердам, за 0.03% от оборота..
Не случайно китайците ги ИЗГОНИХА..
...споделени пътувания с безпилотни коли...
Айде товарете детето си.. като го мине автономен ТИР отгоре го пищете не-естествен отбор..
Добре де, като не са доволни от вътрешната среда тези жени, защо работят там? Това са вътрешни проблеми! Мен като клиент какво ме вълнува дали някакъв глупак им крои номера в офиса?
До коментар [#3] от "Георги Георгиев":
Това е ПР статия. Уж пише за проблемите на фирмата, но всъщност ги описва като иновативна и дрън, дрън компания. Само не мога да разбера как при приходи от 4 милиарда и загуба от 2 милиарда са оценени на 60 милиарда. Това е огромна загуба спрямо приходите.
За съжаление се съмнявам Травис Каланик да чете "Капитал", та да му правим PR. :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.