Louis Vuitton ще разшири онлайн бизнеса си

Компанията за луксозни стоки ще обедини всичките си марки в един магазин

Изпълнителният директор на LVMH Бернар Арно
Изпълнителният директор на LVMH Бернар Арно    ©  Gonzalo Fuentes
Изпълнителният директор на LVMH Бернар Арно
Изпълнителният директор на LVMH Бернар Арно    ©  Gonzalo Fuentes

Производителят на луксозните стоки с марката Louis Vuitton LVMH работи върху електронен магазин, който да събира в себе си всички брандове на компанията, както и някои от тези на конкуренцията, пише Financial Times.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал