Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 мар 2017, 15:21, 5820 прочитания

"Нестле България" ще вложи 1 млн. лв. в проекти за активен начин на живот през 2017 г.

През 2016 г. на глобално ниво компанията е обновила 8856 продукта, от които 5777 са с намалено съдържание на сол, захар, трансмазнини, общи мазнини и без изкуствени оцветители

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Нестле България" ще инвестира 1 млн. лв. през 2017 г. в проекти, насърчаващи активния начин на живот и балансираното хранене. От 2005 г. досега българското дружество е вложило 11 млн. лв. за подобряване на продуктите и редуциране на някои съставки в тях, инициативата "Живей активно", образователни кампании, събития и активности, съобщи Нели Ангелова, мениджър "Корпоративни връзки" в компанията.

По-здравословни продукти



"През 2016 г. на глобално ниво обновихме 8856 продукта, 5777 са с намалено съдържание на сол, захар, трансмазнини, общи мазнини и без изкуствени оцветители. Други 34 426 продукта бяха анализирани", уточни Мария Узунова, мениджър "Регулаторни и научни връзки" и координатор "Европейски връзки" в българското дружество. По думите й важно е не само какво корпорацията маха от продуктите, но и с какво го заменя. Узунова уточни, че само през 2016 г. Nestle е редуцирала с 10.5% солта в произвежданите продукти, като е добавила сушени зеленчуци, билки, подправки. "В сравнение с 2005 г. на глобално ниво сме премахнали от продуктите количества сол, равни на еквивалента на тежестта на Айфеловата кула. До 2020 г. ще редуцираме с още 10% съдържанието на сол", обобщи Мария Узунова.

Пак през 2016 г. и отново на глобално ниво корпорацията е намалила с 8.5% съдържанието на захар в продуктите си, като е увеличила млякото и какаото в състава им. "От 2005 г. досега редуцираното съдържание на захар в изделията се равнява на 5 млрд. броя захар на бучки", уточни Узунова и посочи, че целта е до 2020 г. захарта да бъде редуцирана допълнително с 5%.

Nestle отчита намаление и на съдържанието на наситени мазнини (с 6.5% през 2016 г.), като целта е до 2020 г. допълнителната им редукция с 10%. "Премахнали сме 99.8% от трансмазнините в продуктите, до 2020 г. ще достигнем 100%", заяви Мария Узунова.



"Живей активно"

От 2005 г. досега "Нестле България" организира и финансира инициативата "Живей активно", която предоставя възможности за спорт, движение и балансирано хранене за цялото семейство и подкрепя спортни клубове в страната. "Новото тази година е, че спортните активности ще продължат не само един ден, както досега, а цял месец – през юни в София, през юли във Варна и през септември в Пловдив", уточни Нели Ангелова.
Българското дружество възнамерява да продължи и разшири най-новата си инициатива – образователната кампания "Здрави деца", която засега обхваща 10 хил. ученици от 7 до 12 години от 24 училища в София, Пловдив и Варна.
"Нашата стратегия за активен начин на живот става все по-актуална, защото отговаря все повече на днешните искания на хората", обобщи Емануел Артур, изпълнителен директор на "Нестле България".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как азиатските компании се адаптираха към коронавирусa Как азиатските компании се адаптираха към коронавирусa

Сръчност, гъвкавост и фокус върху ликвидността помогнаха на някои бизнеси да се справят с пандемията

9 апр 2020, 458 прочитания

Фонд "Обединени срещу COVID-19" ще подкрепя засегнати от кризата уязвими групи Фонд "Обединени срещу COVID-19" ще подкрепя засегнати от кризата уязвими групи

Досега дарените средства надхвърлят 800 хил. лева, безвъзмездното финансиране за един проект е между 5000 и 10 000 лв.

9 апр 2020, 377 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
E.ON отбелязва рекордна загуба от 16 млрд. евро

Новата енергийна стратегия на Германия удари силно резултатите в сектора

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Тяхната първа криза

Финтех компаниите са изправени пред нови предизвикателства заради COVID-19 и първия им сблъсък с икономически проблеми

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10