"Информационно обслужване" отчита лек спад на приходите през 2016 г.

Въпреки това държавното дружество подобрява рентабилността си до 7.2% на база печалба преди данъци.

Една от причините за по-ниските приходи е неполучено плащане за 178 хил. лв. от "БДЖ Пътнически превози"
Една от причините за по-ниските приходи е неполучено плащане за 178 хил. лв. от "БДЖ Пътнически превози"
Една от причините за по-ниските приходи е неполучено плащане за 178 хил. лв. от "БДЖ Пътнически превози"    ©  Надежда Чипева
Една от причините за по-ниските приходи е неполучено плащане за 178 хил. лв. от "БДЖ Пътнически превози"    ©  Надежда Чипева
Печалбата намалява, но е по-висока от планираната

"Информационно обслужване" е понижило леко приходите си през миналата година, а нетната печалба е спаднала с близо 19%. Това става ясно от отчета на държавното дружество. От компанията обаче отчитат годината като успешна, тъй като оперативната печалба е 8% над планираното. Причината за по-високия от очаквания резултат е привличането на нови клиенти, както и оптимизирането на разходите, посочват оттам. Значителен ръст през миналата година е отбелязан и в продажбите на електронни подписи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kotze avatar :-|
    kotze

    електронния подпис е вече стара технология,в нормалните (бели)държави го ползват само военните и то им го дават безплатно,но тук населението и най-вече фирмите трябва да бъдат обирани

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал