Amazon засилва борбата с фалшивите стоки

Компанията обаче е атакувана заради прекалено голямата си власт над процеса на продажба

Джеф Безос, основател и изпълнителен директор на Amazon
Джеф Безос, основател и изпълнителен директор на Amazon
Джеф Безос, основател и изпълнителен директор на Amazon    ©  Reuters
Джеф Безос, основател и изпълнителен директор на Amazon    ©  Reuters

Amazon ще разшири програмата си за премахване на фалшиви стоки от своя сайт през тази пролет, като това ще бъде част от по-големия план собствениците на брандове да виждат най-големия онлайн търговец повече като съюзник, отколкото като заплаха, пише Reuters. Още от следващия месец всяка марка ще може да регистрира своето лого и интелектуална собственост в Amazon, за да може компанията да премахва стоки и потенциални продавачи, които работят с фалшификати.

Това съобщи в интервю преди търговската конференция Shoptalk в Лас Вегас Питър Фариси, вицепрезидент на Amazon Marketplace. Брандовото регистриране е все още в тестова фаза. То ще бъде свободно за ползване в следващите няколко месеца и ще започне своето разпространение през Северна Америка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар