Apple и Facebook увеличават инвестициите в добавена реалност

Технологията продължава да бъде на години от крайния потребител

Рони Абовиц, изпълнителен директор на Magic Leap - компанията, която най-вероятно първа ще пусне очила за добавена реалност на пазара
Рони Абовиц, изпълнителен директор на Magic Leap - компанията, която най-вероятно първа ще пусне очила за добавена реалност на пазара
Рони Абовиц, изпълнителен директор на Magic Leap - компанията, която най-вероятно първа ще пусне очила за добавена реалност на пазара    ©  Mike Blake
Рони Абовиц, изпълнителен директор на Magic Leap - компанията, която най-вероятно първа ще пусне очила за добавена реалност на пазара    ©  Mike Blake

Apple и Facebook ще увеличат инвестициите си в очилата за добавена реалност, където в момента лидери са стартъпът Magic Leap и продуктът на Microsoft HoloLens, пише Financial Times. Разширяването на пазара бележи известно забавяне, но към технологията все още има големи надежди. Най-сериозните от тях са свързани с това, че някой ден очилата ще заменят смартфоните като основното и най-масово използвано преносимо устройство за потребителите. Целите на двете компании са сходни, но те ще поемат по различни пътища. Докато за Apple се знае само, че инвестициите ще се увеличат, то според източниците на FT Facebook ще търси точно конкретно решение. Идеята на Марк Зукърбърг е да бъдат разработени очила, които да са "достатъчно малки, за да бъдат носени навсякъде".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар