Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

КЗК не установи нарушения при собствените марки на веригите

Регулаторът смята, че компаниите не са съгласували доставните и продажните цени

Поведението на търговските вериги не представлява забранено споразумение и/или съгласувана практика, реши КЗК
Поведението на търговските вериги не представлява забранено споразумение и/или съгласувана практика, реши КЗК
Поведението на търговските вериги не представлява забранено споразумение и/или съгласувана практика, реши КЗК    ©  Юлия Лазарова
Поведението на търговските вериги не представлява забранено споразумение и/или съгласувана практика, реши КЗК    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) не откри нарушения при собствените марки на търговските вериги. Проверката на регулатора, започнала миналата пролет, показа, че компаниите не са извършили съгласуване на доставните и продажните цени, което да им осигури благоприятна среда за налагането на стоки със собствени марки. Тя обхващаше веригите "Кауфланд България ЕООД енд Ко", "Лидл България ЕООД енд Ко", "Билла България", "Метро Кеш енд Кери България", "Максима България", "Ван холдинг", "Евро харт", "Винтерко-БГ", "Европа-ВН", "Дар Г.Н.", "ЦБА-България", "ЦБА" АД и "Коме".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • - 1
    • + 1

    Да, още малко ще изкарат, че за тези стоки се плащат доброзорните такси за мърчъндайзинг, реклама, минимален брой дегустации и тем подобни....

    Нередност?
Нов коментар