H&M отваря нов бранд магазини в опит да се справи с конкуренцията
Финансовите резултати на веригата през първото тримесечие са под очакванията на мениджмънта


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Шведската компания за облекло H&M ще отвори през есента първия си магазин от нов бранд от три години и ще се постарае да съживи продажбите си на ключови пазари в Европа, съобщава Bloomberg. Компанията, която развива бизнес и в България, инвестира все повече в магазините си, за да може дрехите да достигат по-бързо до крайния потребител, след като растежът на приходите започна да се забавя.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Доста оригинално. Zara ако се сетят и те да направят нещо подо... О, да - те отдавна са го направили.
Да вземат да си подобрят колекциите, щото между H & M в Мюнхен и в София разликата е потресаваща. Мъчат се да ни обличат пошло и безцветно като Британци..
Кой изобщо купува от тези в България. Дрехите им са като от Илиенци. За същите пари по моловете могат да се купят много по-добри неща. А пък подредбата на магазините им е кошмарна. Ако търсиш пуловер, например, трябва да обиколиш целия магазин, всеки щендер и всеки рафт, защото явно целта е да се почувстваш като дете търсещо съкровище.
До коментар [#2] от "anton83":
Абсолютно! В другите страни H & M са ми любима марка. Тук не стъпвам в магазина им.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход