Кой ми взе роклята

Как компания – вносител на сватбени дрехи, регистрира марката на свой конкурент и защо това е важно за всички търговци на стоки и услуги

Нищо материално на този свят не е наистина наше, учи Библията. Българското Патентно ведомство не е точно Светото писание, но неговото поучение е подобно: нищо не е наистина наше, докато не го патентоваме.

Този труден, но важен урок е в основата на търговски спор между две марки за булчински рокли, които се борят за едно наименование. Битката заплашва бизнеса на едната от марките, а приключването й ще изисква пари, време и ходене по мъките.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    gost22 avatar :-P
    gost22
    • - 1
    • + 6

    Типичното родно авантаджийство. За да си спести едни дребни пари от регистрирането, първо ще ближе сол, после ще яде бой, а накрая ще развърже кесията и ще плати и дребните пари, и едрите лихви.

    Нередност?
  • 2
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 4

    Ами като гледам и двете каки са решили за прекалено бюрократично да си регистрират марката. Никой не им е виновен, че накрая се стига до този проблем.

    Нередност?
  • 3
    funcy74 avatar :-|
    МилевГео
    • + 5

    Дам, в България, когато кажеш на някой, че марката е ключов инструмент за защита в бизнеса, получаваш отговор - "аз за глупости пари не давам"....и после се почват мъките, на този същия с отговора! Интересно е да ги наблюдаваш, при факта, че серия от няколко дела пред патентно, съда и КЗК(обикновено са тези трите) излизат околко 10 пъти по-скъпо от регистрацията на една марка:)))) Българинът е тъпанар-мазохист, който винаги обвинява другите за собствените си неудачни решения.

    Нередност?
Нов коментар