Кой ми взе роклята
Как компания – вносител на сватбени дрехи, регистрира марката на свой конкурент и защо това е важно за всички търговци на стоки и услуги
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Нищо материално на този свят не е наистина наше, учи Библията. Българското Патентно ведомство не е точно Светото писание, но неговото поучение е подобно: нищо не е наистина наше, докато не го патентоваме.
Този труден, но важен урок е в основата на търговски спор между две марки за булчински рокли, които се борят за едно наименование. Битката заплашва бизнеса на едната от марките, а приключването й ще изисква пари, време и ходене по мъките.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Типичното родно авантаджийство. За да си спести едни дребни пари от регистрирането, първо ще ближе сол, после ще яде бой, а накрая ще развърже кесията и ще плати и дребните пари, и едрите лихви.
Ами като гледам и двете каки са решили за прекалено бюрократично да си регистрират марката. Никой не им е виновен, че накрая се стига до този проблем.
Дам, в България, когато кажеш на някой, че марката е ключов инструмент за защита в бизнеса, получаваш отговор - "аз за глупости пари не давам"....и после се почват мъките, на този същия с отговора! Интересно е да ги наблюдаваш, при факта, че серия от няколко дела пред патентно, съда и КЗК(обикновено са тези трите) излизат околко 10 пъти по-скъпо от регистрацията на една марка:)))) Българинът е тъпанар-мазохист, който винаги обвинява другите за собствените си неудачни решения.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.