Mitsubishi се връща на пътя на печалбата с помощта на Nissan

Японската компания се изправя на крака след проблемите през последните години

Осаму Масуко, изпълнителен директор на Mitsubishi Motors
Осаму Масуко, изпълнителен директор на Mitsubishi Motors
Осаму Масуко, изпълнителен директор на Mitsubishi Motors    ©  Kim Kyung-Hoon
Осаму Масуко, изпълнителен директор на Mitsubishi Motors    ©  Kim Kyung-Hoon

Колите на Mitsubishi са известни със своята издръжливост и устойчивост на трудни терени. Когато обаче Nissan изпрати свои директори, които да помогнат на изпадналата в криза и скандали японска компания преди шест месеца, тя се захвана със задача, която можеше да се окаже, че не е по силите и на най-големите офроуд бизнес ентусиасти. Половин година по-късно обаче вече са налице първите сигнали, че Mitsubishi може да обърне негативната тенденция. Влизането на Nissan в Mitsubishi се оказва правилна стъпка за алианса между Nissan и Renault, които се опитват да се конкурират с най-големите световни групи по продажби Volkswagen и Toyota, пише Financial Times.

"В някои отношения се чувстваме сякаш сме тук от пет минути, но когато погледнем назад, виждаме, че са били наистина заети пет минути", казва Тревор Ман, ветеран в Nissan, който започва работа в Mitsubishi през ноември като директор по операциите. Той трябва да е един от хората, които носят основната отговорност за промяната в бизнеса на Mitsubishi и успешното интегриране на марката в портфолиото на Nissan. "Трябва да подредим къщата си. Не можем просто да разчитаме, че алиансът ни ще реши всичките ни проблеми", добавя той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар