Кои са най-силните марки на българския пазар
Шестата поредна класация на Superbrands показа размествания при лидерите в някои категории


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-силната марка в България е световната интернет търсачка Google. В топ 5 са Adidas, Facebook, Coca-Cola и bTV. Това показва шестото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands.
Освен bTV в топ 20 на класацията попадат още три български марки – "Нова телевизия", Happy Bar & Grill и "Девин". За първи път в 20-ицата влизат два международни бранда: "Кауфланд" и Samsung, уточняват от българския офис на Superbrands.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Е*ати тъпата класация. бТВ най-популярна марка от българските :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.