Новият брой:
Първият опит за ротационен кабинет в България

Седмични новини за ритейл

Кои са най-силните марки в България; H&M с нови цели за устойчиво развитие; Vestel преговаря за бизнеса с телевизори на Toshiba; Unilever с нови планове за печалба; Adidas пуска 3D принтирани маратонки

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Кои са най-силните марки в България

Най-силната марка в България е световната интернет търсачка Google. В топ 5 са Adidas, Facebook, Coca-Cola и bTV. Това показва шестото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.