Седмични новини за ритейл
Кои са най-силните марки в България; H&M с нови цели за устойчиво развитие; Vestel преговаря за бизнеса с телевизори на Toshiba; Unilever с нови планове за печалба; Adidas пуска 3D принтирани маратонки
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Кои са най-силните марки в България
Най-силната марка в България е световната интернет търсачка Google. В топ 5 са Adidas, Facebook, Coca-Cola и bTV. Това показва шестото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.