Netflix се доближава до 100 млн. абонати

Компанията ще вложи 1 млрд. долара за маркетинг през тази година

Компанията се развива все по-бързо извън САЩ

Стрийминг услугата Netflix добави близо 5 млн. нови потребители през първото тримесечие на годината и се доближава до крайъгълния камък от 100 млн. абонати, но продължава да забавя растежа си на нови клиенти, пише Financial Times. В момента тя има малко по-малко от 99 млн. абонати. Компанията смята да вложи над 1 млрд. долара през тази година за маркетинг, насочен основно към големите хитови продукции като House of Cards, The Crown, Orange is the New Black и сериалите по комиксите на Marvel. Така Netflix се надява да обърне тенденцията и да се върне отново към плавен растеж. Предвид проблемите с добавянето на нови абонати ръководството на Netflix се опитва да насочи инвеститорите да гледат не толкова към ръста на клиенти, а към добрите финансови резултати.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар