Рекламният пазар в САЩ удари приходите на Publicis

Ръководството очаква подобрение на резултатите до края на годината

Рекламната група Publicis отчете ръст на приходите си от 1.6% до 2.33 млрд. евро през първото тримесечие на годината, но предупреди, че несигурността на глобалния рекламен пазар все още крие опасност за бизнеса на всички в сектора. Нестабилността се е отразила и на нейните резултати - след приспадане на валутните разлики и ефектите от придобиванията на други компании, третата по големина рекламна и медийна група в света има органичен спад от 1.2% на приходите, пише FT. Все пак ръководството смята, че най-лошото за компанията е зад гърба й, a всички сигнали показват, че ще има подобрение през второто полугодие на 2017 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар