Веригата за обувки Deichmann ще увеличи магазините си в България
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Веригата за обувки Deichmann ще увеличи магазините си в България

Веригата за обувки Deichmann ще увеличи магазините си в България

Дружеството отчита ръст на продажбите за миналата година с 2.7% до 30.9 млн. лв.

Деница Ватева
9557 прочитания

630 хил. чифта обувки са продадени през 2016 г.

На фона на повишени продажби за 2016 г. в страната германската търговска верига за обувки Deichmann планира да увеличи броя на магазините си в България през настоящата година, с което общият им брой трябва да достигне 22, съобщиха от компанията във вторник. Паралелно с това вече са стартирали и онлайн продажби.

За 2016 г. българският клон на дружеството регистрира 2.7% ръст на продажбите, а броят на продадените обувки е достигнал 630 хил. чифта.

Нови обекти

Към момента дъщерното дружество на Deichmann в България - " Дайхман търговия с обувки", управлява 21 магазина в страната, разположени в по-големите градове. Един от тези обекти - в Сливен, беше открит в началото на април. От компанията съобщават, че през есента предстои да бъде отворен и нов обект в София, с който обектите ще станат общо 22, десет от които в столицата.

Отделно от това компанията има магазини още в Пловдив, Бургас, Варна, Стара Загора, Плевен, Велико Търново, Русе и Търговище. От "Дайхман търговия с обувки" съобщиха още, че съвсем отскоро са започнали продажби и през онлайн магазин, където е налична цялата колекция обувки на съпоставими цени, а доставката и евентуалното връщане на обувки са безплатни. В онлайн платформата клиентите имат възможност и да проверят дали определен номер обувки от даден модел е наличен в конкретен магазин, съобщиха още от дружеството.

Повече продажби през 2016 г.

От Deichmann съобщиха, че през 2016 г. е регистриран ръст на продажбите в България. Оборотът на компанията е достигнал 30.9 млн. лв. при 30 млн. лв. година по-рано, което е увеличение от 2.7%. Продадените обувки са общо 630 000 чифта в 20 магазина, като броят на обектите е бил същият и предходната година. Данните от дружеството показват, че от 2010 г. насам оборотите на компанията растат. Така например за 2014 г. оборотът на дружеството е бил 29.3 млн. лв., което е увеличение от над 12% на годишна база.

Освен Deichmann на българския пазар присъства и международната верига за обувки Humanic, която разполага с обекти в София, Варна, Бургас и Стара Загора. От 2014 г. на пазара е и полската ССС, която през есента на миналата година също обяви планове за разрастване. Очакванията са през 2017 г. да заработят нови 6 обекта, с което общият им брой трябва да достигне 16.

Предстои компанията да стъпи в Белгия и Франция

Германската верига Deichmann, която разполага с над 3800 магазина в 23 европейски държави и САЩ, планира през 2017 г. да разкрие 262 нови обекта през 2017 г. и да реновира други 185. Планира се и стъпването на нови пазари - за първи път магазини на компанията трябва да бъдат отворени във Франция и Белгия. Общите инвестиции в международна инфраструктура за годината трябва да достигнат 232 млн. евро.

За миналата година групата Deichmann е продала 173 млн. чифта обувки, а нетните продажби са били за 4.8 млрд. евро. От дружеството съобщават, че ръстът на годишна база при постоянна валута е 5.6%.

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK