Китайската стена на българската граница
Great Wall H6 вероятно ще са новите джипове, които ще ползват граничните полицаи
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Изискванията
-4x4 задвижване-турбодизелов двигател - минимум 1600 куб. см
-максимален комбиниран разход на гориво 11 литра/100 км
-минимум 5-степенна механична или автоматична скоростна кутия
-минимум EURO V
- Компанията "Българска автомобилна индустрия", която наследи дейността на поелата към фалит "Литекс моторс", печели търга на МВР.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Мисля, че последният цитат най-добре описва тази ситуацията. СУВ-а на Грейт Уоу е ОК, да си караш семейството на разходки уикенда и то само при положение, че не си придирчив към огромното количество дребни дразнещи дефекти и недомислици, които съпътстват експлоатацията на тази кола.
За тежката офроуд служба, която очаква тези коли, 6-цата е меко казано неудачен извор, пък ако ще и по 20 000лв да е бройката. От посочените автомобили, Тойота и Ленд Роувър са приличен избор, но само при положение, че допълнително се адаптират за офроуд екплоатация.
Капитал, откъде взехте следната инфомрация:
"Всъщност, макар и Гриша Ганчев да не участва директно в новата компания, всички връзки сочат към собственика на "Литекс". Едноличен собственик на "Българска автомобилна компания" е Андон Димитров, който участва в управлението на ПФК "ЦСКА-София" и "Централна автогара" и до 2015 г. е бил в управата на "Литекс моторс". През юли 2015 г. "Литекс моторс" прехвърля целия имот в Баховица (земя и сгради) на дружеството "Торинекс" за сумата 11.4 млн. лв. Десет дни по-късно следва ново прехвърляне за почти същата сума – този път от "Торинекс" към компанията "Ловеч моторс", която от средата на февруари се казва "Българска автомобилна индустрия"."
Питам, защото в ТР не е отбелязан апорт нито в Торинекс, нито в Ловече Моторс (вече Българска автомобилна индустрия ЕАД)?
До коментар [#2] от "danielski":
Справката е от имотния регистър. Не става дума за апорт, а за сделка за продажба на имот от едно дружество към друго, а после и към трето.
Показаните на снимката модели, може би с изключение на Ланд Круизър на Тойота, са семейни "крос овъри" - с целева група клиенти дами и семейства с няколко деца. Единственото, по което ги превъзхожда Н6 е цената - наполовина. Съгласен съм, че за полицейска и особено в случай за гранично охранителна дейност цената не трябва да е водещ параметър, тъй като "гаранцията за мобилитет" оставане в движение е много по-важна, наред с надеждност на окачване, системи за сигурност, спирачни системи, осветителни системи, пробег с един резервоар, клиренс и т.н. Грейт Уол, както и останалите имат много прилични пикапи с двойни кабини, на чиито бази би могла да се разработи един многофункционален, надежден, сравнително икономичен, с нужната мощност дизелов специализиран автомобил, който да покрие напълно нуждите на професионалистите и да им даде съответното самочувствие. Какво ще прави по границата например граничен патрул с показаният дамски Ланд Ровър?
Соренто на Киа е добро съотношение на качество и цена, но новият модел, показан на снимката е силно препозициониран към клиентската група спомената по-горе и е вече много по-подходящ за магистрали и първокласни пътища, отколкото за горски приключения.
В МВР се били чудили и не знаели до последният момент какви автомобили им трябват!? Нищо чудно - погледнете сегашният им автопарк и се дивете! Когато в една организация липсва цялостна концепция и несменяемост на основните приоритети, тя се превръща от слуга на обществото в бездънна яма за разходи.
абсурдни е да се дават толкова пари за тия тараби.
при експлоатацията която им се готви (карани от унофиромени по черни пътища, ден и нощ в кал и мраз) ще сгънат много бързо.
Язък за похарчените пари, след 3-4 години половината няма да са в движение.
Да се бяха допитали до оффроуд-форума поне какви изисквания да заложат в заданието си, та да се получат нещо по-истинско - дифендър, тойота, джип ранглър и т.н.
Според мен Дифендър е джипът за такава дейност! Здрав и доказал се! Може и военният вариант на старата Г класа, но вероятно е много скъп.
От цитираните модели само Jeep J8 става за активно каране офроуд при голямо натоварване. Изобщо не мисля, че това китайче ще излезе по-малко издръжливо от паркетни SUV-ове като Х3, Discovery Sport или Tiguan.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.