Volkswagen си постави за цел лидерството при електромобилите
Компанията иска да надмине Tesla и да продава по 1 млн. електрически коли до 2025 г.
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Хеберт Диес, изпълнителен директор на бранда Volkswagen.
Германската автомобилна компания Volkswagen ще се опита да направи огромен скок към масовото производство на електрически коли от едноименния бранд. Целта на световния лидер в сектора е да надмине бързо конкуренцията си, като се превърне в най-големия производител и на електромобили до 2025 г., пише Reuters.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
Преди седмица щяха да "инвестират милиарди евро в разработването на нови двигатели, които да отговарят на бъдещите по-затегнати изисквания за вредните емисии на ключови за компанията пазари като САЩ, Европа и Китай". 963947_volkswagen_investira_miliardi_v_razrabotvan eto_na/
http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/05/02/2
Сега щели да спират Tesla...
Ха, дано, ама само с големи приказки няма да стане...
Tesla не са просто технологичен стартъп вече...
До коментар [#1] от "tie_interceptor":
В единия случай става дума за цялата група Volkswagen, в другия случай - само за едноименната марка автомобили. :) Както е написано в текста, те не винаги имат една и съща стратегия.
До коментар [#2] от "Yoan Zapryanov":
Все пак е странно, че групата ще инвестира в ДВГ, а само автомобилите ѝ с марка Volkswagen ще са електрически...
Имам странното усещане, че в цяла Европа освен политиците и мениджърите на високо ниво отдавна са преминали прага си на некомпетентност и не знаят, какво да правят, освен да изнасят гръмки речи.
Тесла спаси света, като накара останалите производители на автомобили да забързат и засилят екологичното си производство.
А междувременно Илън Мъск си премести чепа в другия крачол и получи още няколко стотин резервации за Модел 3.
Не съм убеден до колко производството на токсични батерии е екологично. Но все пак е по-добре от употребата на масла, горива и какви ли още не мърсотии.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.