Да се покатериш на франчайза

Вече в различни краища на света работят осем адвенчър парка под българската марка Funtopia

Много наблягаме на идеята за shared experience, т.е. родителят да има активна роля за забавлението на детето си и да участва в него, казва управителят Ружа Караатанасова
Много наблягаме на идеята за shared experience, т.е. родителят да има активна роля за забавлението на детето си и да участва в него, казва управителят Ружа Караатанасова    ©  Анелия Николова
Много наблягаме на идеята за shared experience, т.е. родителят да има активна роля за забавлението на детето си и да участва в него, казва управителят Ружа Караатанасова
Много наблягаме на идеята за shared experience, т.е. родителят да има активна роля за забавлението на детето си и да участва в него, казва управителят Ружа Караатанасова    ©  Анелия Николова
Дъщерната компания на производителя на стени за катерене "Уолтопия" започва със съвместни проекти с местни партньори, но вече залага на франчайз. Очакванията са за бум на нови локации през тази година.
Началната инвестиция в адвенчър парк варира между 494 275 долара и 1.866 млн. долара в зависимост от размера на помещението, височината, микса атракциони и т.н.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се