Lenovo ще се фокусира върху китайския пазар в опит да подобри резултатите си
Китайската компания предстои да се преструктирира и ще има две основни направления


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Новата структура на компанията
- Подразделение за производство на персонални компютри и умни устройства, което ще е насочено основно към крайни потребители- Поделение за развитие на информационни услуги, насочени към бизнес клиентите
Lenovo обяви плановете си да преструктурира изцяло своя бизнес, фокусирайки сe предимно върху националния си пазар в Китай. Решението на компанията, която през първото тримесечие загуби първата си позиция на компютърния пазар, се дължи на разочароващото представяне през последните две години, пише Financial Times.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.