Lenovo ще се фокусира върху китайския пазар в опит да подобри резултатите си

Китайската компания предстои да се преструктирира и ще има две основни направления

Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.
Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.
Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.    ©  Bobby Yip
Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.    ©  Bobby Yip
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Новата структура на компанията

- Подразделение за производство на персонални компютри и умни устройства, което ще е насочено основно към крайни потребители

- Поделение за развитие на информационни услуги, насочени към бизнес клиентите

Lenovo обяви плановете си да преструктурира изцяло своя бизнес, фокусирайки сe предимно върху националния си пазар в Китай. Решението на компанията, която през първото тримесечие загуби първата си позиция на компютърния пазар, се дължи на разочароващото представяне през последните две години, пише Financial Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар