Lenovo ще се фокусира върху китайския пазар в опит да подобри резултатите си

Китайската компания предстои да се преструктирира и ще има две основни направления

Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.
Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.    ©  Bobby Yip
Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.
Председателят и главен изпълнителен директор на Lenovo Ян Юенцин (вдясно) има амбицията да преструктурира китайската компания.    ©  Bobby Yip

Новата структура на компанията

- Подразделение за производство на персонални компютри и умни устройства, което ще е насочено основно към крайни потребители

- Поделение за развитие на информационни услуги, насочени към бизнес клиентите

Lenovo обяви плановете си да преструктурира изцяло своя бизнес, фокусирайки сe предимно върху националния си пазар в Китай. Решението на компанията, която през първото тримесечие загуби първата си позиция на компютърния пазар, се дължи на разочароващото представяне през последните две години, пише Financial Times.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се