Новият брой:
Служебната президентска република

Дигитална еволюция, а не революция

Едва 10% от глобалните компании се самоопределят като изцяло цифровизирани

Компаниите, които искат да просперират в новата дигитална реалност, трябва да наемат поне един служител, чиято основна задача е вътрешното прилагане на иновативни бизнес процеси.

Освен особено модерен термин дигиталната революция има и по-задълбочено бизнес, както и обществено значение. Преосмислянето на съществуващи корпоративни практики допринася към извличането на пълните ползи от дигиталните технологии. Възможностите за бизнес развитие, които социалните мрежи, облачните технологии, мобилните приложения, както и анализът на голям брой фирми, все по-често са в центъра на публичните дискусии. Нарастващият информационен шум обаче, не гарантира практическо усвояване на приложими познания, свързани с дигиталната еволюция. Докато мениджърите на големи корпорации наблюдават как стартъпите подриват традиционните бизнес практики, все повече компании се замислят за това как най-добре да привнесат иновации в работата си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар