С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 30 май 2017, 17:09, 13798 прочитания

"Теси" започна да изнася своя "умен бойлер" на три пазара

Компанията ще инвестира 8 млн. лв. през тази година в нови технологии и разширяване на производството

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Създателят на брандове от Шумен

Красен Кюркчиев, изпълнителен директор на "Фикосота", пред "Капитал"

22 юни 2018

"Теси" отчита близо 30% ръст на приходите от продажби през 2017 г.

Компанията обяви, че всички отоплителни уреди с нейната марка отговарят на европейската директива за енергийна ефективност, която е в сила от 1 януари

1 фев 2018

Умната къща вече е тук

Какво е нужно и колко струва, за да се обградим с интелигентни уреди

20 окт 2017

Ела на гости в моя умен дом

Джаджите за автоматизация на къщите спестяват време и разходи

7 юли 2017

Legrand пуска в България три нови устройства за "умни домове"

Френският концерн представи официално в страната програмата си ELIOT за Internet of Things

18 юни 2017

Иконом за твоя автомобил

Стартиращата фирма "АвтоИконом" се грижи за сервизното обслужване на автомобила вместо собственика

5 юни 2017

"Теси" инвестира 1 млн. евро в енергийна ефективност

Част от средствата са по програма "Иновации в зелена индустрия" и ще повишат производителността

6 юни 2016

По милион от Шумен

Компанията на братята Жечко и Красен Кюркчиеви "Теси" открива нов завод, в който са инвестирани 15 млн. лв.

23 апр 2016
От месец българската компания "Теси" продава на три европейски пазара (Холандия, Словакия, Испания) най-новия си продукт - електрическия "умен бойлер" Modeco Cloud, който може да бъде управляван дистанционно чрез мобилно устройство. Това се случва веднага след задграничната промоция на изделието на световно изложение във Франкфурт през март т.г. "Необходимо е време за езикова адаптация, но до края на годината бойлерът ще се продава във всички 50 държави, на които присъства дружеството", уточни за "Капитал" Жечко Кюркчиев, съсобственик на "Фикосота холдинг", част от който е и "Теси".

Поредица от нововъведения

"Теси" е едната от двете компании в Европа, произвеждащи електрически бойлери, които стават част от "умния дом", уточни Димитър Василев, мениджър продуктово и бизнес развитие. Технологията позволява настройване на уреда от разстояние - кога да се включи, температура на водата и др. Бойлерът може да следи ежедневния ритъм на живот в семейството и да избира режима на работа, така че да пести енергия. Калкулатор показва потребеното количество енергия за избран период от време.
Разработването на Modeco Cloud продължило няколко години. "В тази най-нова серия са вградени всички продуктови нововъведения, разработени през годините от "Теси". Сред тях са технологията INSUTECH Plus за равномерно разпределяне на изолацията, благодарение на което се постигат ниски енергийни загуби и висок клас на енергийната ефективност", обясни Димитър Василев. По думите му в бойлерите Modeco Cloud са използвани и два патента на "Теси". "Първият е PISTON ефектът – иновативно решение за конструкция на струйника, което управлява смесването на топлата и студена вода и по този начин осигурява до 15% повече топла вода, и вграденият турболатор, увеличаващ скоростта на преноса на топлина между топлообменника и водата за битови нужди с до 26%", посочи Василев.

Какво предстои

На българския пазар Modeco Cloud е познат от 10 януари т.г.
Става въпрос за нишов продукт – цената му на дребно е около 400 лв. за 80 л, но мениджърският екип е оптимист за продажбите. Това е вторият "умен уред", разработен от компанията, след електрическия конвектор с интернет управление, който е на пазара от няколко години. "Неговите продажби достигнаха 20% пазарен дял на втората година от активното му предлагане", уточни Христо Славов, директор направление "Отопление".
"Тази година "Теси" ще инвестира над 8 млн. лв. в нови технологии и в разширяване на съпътстващо производство в базата си в Шумен", уточни за "Капитал" Жечко Кюркчиев. По думите му визията на дружеството да се развива в областта на Internet of Things категорията ("интернет на нещата") е дългосрочна. "До три години цялата гама продукти на "Теси", която включва над 300 кода, ще бъде допълнена с нови изделия, които ще се управляват от разстояние чрез мобилно приложение", заяви Кюркчиев.



Сериозен ръст на приходите

Миналата година компанията инвестира 15 млн. лв. в нов завод на площадката си в Шумен, което й позволи да удвои производствения си капацитет до 1.2 млн. бойлера годишно. За 2016 г. отчита 91.568 млн. лв. приходи (81.847 млн. лв. за 2015) и 4.636 млн. лв. печалба (4.252 млн. лв. за 2015). Основната цел на "Теси" е през следващите 3 години да се утвърди като третия най-голям производител на електрически бойлери в Европа, обявиха от мениджърския екип.
"Теси" е създадена през 1990 г. и е част от "Фикосота холдинг" на Жечко и Красен Кюркчиеви. Дружеството разполага с пет завода – три в Шумен и два в Смядово, където работят около 750 души. По данни на компанията "Теси" е най-големият български и четвъртият по големина европейски производител на електрически бойлери, бойлери с индиректно нагряване и отоплителни уреди за дома. Дружеството продава своята продукция в повече от 50 страни на 4 континента. В България има 40% пазарен дял при електрическите бойлери и при отоплителните уреди.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

24 октомври 2018 г.
Sofia Event Center

capital.bg/hrforum

HR and Leadership Forum: Management 4.0



  • Как да привлечем точните таланти с помощта на креативни подходи, нови технологии и изкуствен интелект?
  • Как да развиваме хората в екипа си “в крак” с новите тенденции и подходи в сферата на обученията?
  • Кои са факторите, които правят хората щастливи на работното им място и какво и как да направим, за да ги осигурим?
  • Какво прави лидерите лидери?
  • Как да развием култура на иновативност и предприемачество и кои от новите стартъп модели (не) работят?

capital.bg/hrforum

Прочетете и това

Продажбите на нови автомобили в Европа се сринаха с 23% през септември Продажбите на нови автомобили в Европа се сринаха с 23% през септември

Това се дължи на влязлото в сила изискване на пазара да се предлагат само модели, минали тест за разход на гориво по нов стандарт

17 окт 2018, 1 прочитания

"БТЛ Индъстрийз" ще увеличи значително приходите си до 215 млн. лв. през 2019 г.

Персоналът на чешката компания в България ще надхвърли 300 служители

17 окт 2018, 64 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
100 млн. евро e инвестицията в логистичния център на Jysk в Божурище

Очаква се той да заработи до две години

Без Спас Русев в InterContinental

Спас Русев е излязъл като собственик в хотел InterContiental и вече контролът е еднолично в "Галакси инвестмънт груп"

Арх. Иво Пантелеев: Част от недоволството се дължи на преекспонирани снимки в интернет

Водещият проектант на течащите от няколко месеца ремонти в центъра на София пред "Капитал"

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Какво ново в съвременното изкуство

Новите изложби, интересните автори и важните събития - какво да знаем и къде да отидем

Варненско ято

След години в безтегловност културната сцена в града отново намира пътя си

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 41

Капитал

Брой 41 // 13.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Данъчните закони минаха на първо четене; Индустриалните зони с поръчка за 70 млн. лв.; "Уникредит" ще продава застраховки на "Алианц"

Емисия

DAILY @7AM // 17.10.2018 Прочетете