Китай стана най-големият пазар за геймърската индустрия

Глобалните приходи в сектора надхвърлиха 100 млрд. долара за пръв път през 2016 г.

Геймърите в световен мащаб са вече над 2 млрд. души
Геймърите в световен мащаб са вече над 2 млрд. души
Геймърите в световен мащаб са вече над 2 млрд. души    ©  Chris Pizzello
Геймърите в световен мащаб са вече над 2 млрд. души    ©  Chris Pizzello

Китай отне лидерската позиция на САЩ като най-голям пазар за геймърската индустрия. Това показват данните на компанията Atomico, съобщава Bloomberg. Приходите от компютърни игри през 2016 г. за пръв път са надхвърлили 100 млрд. долара в световен мащаб, като най-голям принос за това имат китайските потребители.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове