🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Чуждите компании губят дял на пазара на бързооборотни стоки в Китай

Местните производители се развиват все по-динамично, а търсенето нараства

Преориентирането на китайските потребители към местните брандове е най-съществено в пазарните сегменти, които традиционно са доминирани от чуждестранни производители.
Преориентирането на китайските потребители към местните брандове е най-съществено в пазарните сегменти, които традиционно са доминирани от чуждестранни производители.
Преориентирането на китайските потребители към местните брандове е най-съществено в пазарните сегменти, които традиционно са доминирани от чуждестранни производители.    ©  Jason Lee
Преориентирането на китайските потребители към местните брандове е най-съществено в пазарните сегменти, които традиционно са доминирани от чуждестранни производители.    ©  Jason Lee
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Делът на международните компании на пазара на стоки, които се използват в ежедневието, постоянно намалява за сметка на този на местните производители. Причината са по-бързите темпове на развитие на местните компании, съобщава Financial Times.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар